KLB Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Fant Campion viskere på Mekk som hadde det rette adapteret til venstresiden. God omtale, og har tidligere gode erfaringer med dette merket. Men jeg syntes de ble dyre. 536,- for to viskere av merket Champion SX60 (60cm). Den på høyre siden er 5mm for lang slik at den kommer innpå vinduslisten, men ellers så ser det veldig bra ut, og den krummer seg helt etter vinduet. Men nå er jeg klar for styrtregn og sludd med Turtle wax Rain reppelent, og nye viskere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Slang bilen min i en kantstein og skrella felgen, og tok det meste av bakstillingsdeler, bærearmer og dritt og møkk, så nå færer jeg rundt i en rød liten Golf, lite kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Hvorfor gadd du det da? haha Alltid kjipt med fortausskader...virker som "oi bare en ripe i felgen"...også er alt bak der også ødelagt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Henta bilen fra verksted med nye støtdempere rundtom og diverse lager og foringer. Plutselig slutt på båtfølelesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Ikke idag, men for noen dager siden. Bestillte meg smoked blinklysglass til E34 Touring Det gledes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Fant Campion viskere på Mekk som hadde det rette adapteret til venstresiden. God omtale, og har tidligere gode erfaringer med dette merket. Men jeg syntes de ble dyre.536,- for to viskere av merket Champion SX60 (60cm).Den på høyre siden er 5mm for lang slik at den kommer innpå vinduslisten, men ellers så ser det veldig bra ut, og den krummer seg helt etter vinduet.Men nå er jeg klar for styrtregn og sludd med Turtle wax Rain reppelent, og nye viskere Bra du fant no då men tips til neste gang du trenger nye: behold de gamle viskerarmene så bare trekker du på ny gummi kan trekkes av f.eks. Biltemaviskerene. sendt from my unicorn using tapatalk KLB reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KLB Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Bra du fant no då men tips til neste gang du trenger nye: behold de gamle viskerarmene så bare trekker du på ny gummi kan trekkes av f.eks. Biltemaviskerene. sendt from my unicorn using tapatalk Det tenkte jeg ikke på Får se om jeg gjør det neste gang da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Bra du fant no då men tips til neste gang du trenger nye: behold de gamle viskerarmene så bare trekker du på ny gummi kan trekkes av f.eks. Biltemaviskerene. sendt from my unicorn using tapatalk Eller bestille org fra BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Hvorfor gadd du det da? haha Alltid kjipt med fortausskader...virker som "oi bare en ripe i felgen"...også er alt bak der også ødelagt... Det var vel ikke helt med vilje Lite kult at det slipper på alle fire, tar så tak foran og slenger rumpa ut Jeg knakk av en del av felgen, og fikk kjørt opp på Bilia, og han som er mekaniker der så at hjulet var skjevt Merker jeg savner bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Fikk denne lille antennen i posten til 1eren idag. Ble veldig bra isteden for den lange som er original. Denne antennen er også original og kostet 320kr hos BMW. Sent from my HTC One using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 skiftet bremseklosser forran og bak med greenstuff. Byttet bremsevæske, luftet forran og bak. Olje skift og filter. Nytt K&N insatsfilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_Rudi Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Skifter bakre bremser, på min E39-2001-525i, med nye gode Bosch deler . Håper noen kan hjelpe meg med min varmeapparat tråd!!: Kuldegrader er nok dessverre snart incoming..... http://bimmers.no/topic/775903-varmeapparat-klimaanlegg-e39/ Mvh. Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Satt på plass toppdekselet etter Vanos reparasjon. Demonterte starteren for så å finne ut at plasten rundt "helix-gir-akselen" innvendig, var.. vel.. chips sprøtt, knekt og oppsmuldret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Defa smartpakke ! og diff olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Det var egentlig i går kveld, men det ble skiftet ytre endeledd på begge sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå