Gå til innhold

Hva gjorde du med din bil idag?

mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

Fant Campion viskere på Mekk som hadde det rette adapteret til venstresiden. 

God omtale, og har tidligere gode erfaringer med dette merket. Men jeg syntes de ble dyre.

536,- for to viskere av merket Champion SX60 (60cm).

Den på høyre siden er 5mm for lang slik at den kommer innpå vinduslisten, men ellers så ser det veldig bra ut, og den krummer seg helt etter vinduet.

Men nå er jeg klar for styrtregn og sludd med Turtle wax Rain reppelent, og nye viskere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant Campion viskere på Mekk som hadde det rette adapteret til venstresiden. God omtale, og har tidligere gode erfaringer med dette merket. Men jeg syntes de ble dyre.536,- for to viskere av merket Champion SX60 (60cm).Den på høyre siden er 5mm for lang slik at den kommer innpå vinduslisten, men ellers så ser det veldig bra ut, og den krummer seg helt etter vinduet.Men nå er jeg klar for styrtregn og sludd med Turtle wax Rain reppelent, og nye viskere :-)

Bra du fant no då men tips til neste gang du trenger nye: behold de gamle viskerarmene så bare trekker du på ny gummi ;) kan trekkes av f.eks. Biltemaviskerene.

sendt from my unicorn using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fant no då men tips til neste gang du trenger nye: behold de gamle viskerarmene så bare trekker du på ny gummi ;) kan trekkes av f.eks. Biltemaviskerene.

sendt from my unicorn using tapatalk

Det tenkte jeg ikke på  8-[

Får se om jeg gjør det neste gang da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gadd du det da? haha :P

Alltid kjipt med fortausskader...virker som "oi bare en ripe i felgen"...også er alt bak der også ødelagt...

Det var vel ikke helt med vilje :P Lite kult at det slipper på alle fire, tar så tak foran og slenger rumpa ut :P

Jeg knakk av en del av felgen, og fikk kjørt opp på Bilia, og han som er mekaniker der så at hjulet var skjevt :P Merker jeg savner bilen min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Satt på plass toppdekselet etter Vanos reparasjon.

Demonterte starteren for så å finne ut at plasten rundt "helix-gir-akselen" innvendig, var.. vel.. chips :P sprøtt, knekt og oppsmuldret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...