ESveen Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Motorama Fosen Ble spurt for en stund siden om å stille ut bilen på Motorama Fosen på BMW CCN's stand sammen to fete '02'er Jeg kunne desverre ikke delta selv, men sendte bilen avgårde med Mexos her på forumet. Han shinet opp bilen, stilte den ut og tok godt vare på den. Hadde vært morro å dratt utover å sett, men bilder får duge: mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Har du sett denne på finn.no: http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=59592302 Helværst custombygg fra noe jeg tolker til å være et norsk verksted. Kan hente mye inspirasjon der selv om det ikke er helt samme type bygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Ja, så den. Den var rett å slett kul, hadde dog likt å sett den med ensfargede felger. Caferacer prosjektet har strandet litt i det siste pga. legging av belegningstein og justering av tomta. Ble 213kvm med stein tilslutt. Fikk samtidig laget en betongsåle til en redskapsbod som kommer etterhvert. Det som mangler grovt sett med Caferacer'n er baklys med skiltholder og blink, få tilpasset setet slik at det kan demonteres, få det nye instrumentet (dette tar tid, glad jeg ikke betalte fakturaen først) samt koble det opp. Samt koble opp blink framme og lys og noe småtteri. Var ut med 635'en sammen med naboen som liker å ta bilder. Det ble slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Montert fothvilere (bestillt ny gummi), monterte tanken og koblet på bensin og bensinpumpe, avfettet og vasket sykkelen, monterte batteri og hjerne og startet sykkelen for første gang siden ombygging. Sykkelen startet på første draget og gikk klokkerent. Fornøyd! Litjhaug reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 Siden interessen for cafe prosjektet er enorm her så kjører jeg på med en lørdags update! Det som er gjort siden sist er: Speil Brakett til instrument Blinklys bak + braketter Forslag på skiltoppheng/baklys Ny bremseslange (spesiallaget) flobben og norbakken reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 2, 2015 Forfatter Share Skrevet August 2, 2015 Noen bilder tatt på moloen ved Grilstad Marina. Bilen blir svært lite brukt for tiden, to små unger og mange prosjekter rundt/i huset krever sitt. Heldigvis aldri noen problemer med bilen, noe som gjør de få turene problemfrie. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 3, 2015 Share Skrevet August 3, 2015 Tøff tråd Skulle dog nesten ha kortet inn forskjermen på sykkelen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 3, 2015 Forfatter Share Skrevet August 3, 2015 Takk for det. Ja, skjermen blir kortet inn etter hvert. Men det blir i forbindelse med lakkering av sykkelen. Tanken har litt slitasje etter kåpa og det ene batteridekselet har ett knekt feste og må byttes. Vil få sykkel opp å gå i år, så får man modifisere litt videre i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 3, 2015 Share Skrevet August 3, 2015 Nice Savner bobber/streetfightern min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 3, 2015 Forfatter Share Skrevet August 3, 2015 Hvilken sykkel hadde du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 3, 2015 Share Skrevet August 3, 2015 http://bimmers.no/topic/779666-wicky-sin-mercegarasje-s211w211c126-500sec/page-48 ligger bilder litt lenger ned her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 4, 2015 Forfatter Share Skrevet August 4, 2015 Tøff og minimalistisk sykkel. Måtte se litt flere ganger på den pga. lengden. Litt uvant, men kult. Solgt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Ja ble solgt...har ikke lappen Etter de bildene senket jeg lykta foran...gjorde ganske mye med looken faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 4, 2015 Forfatter Share Skrevet August 4, 2015 Jeg gjorde det samme etter bildene lengre oppe ble tatt. Braketten er 1,5cm over bunn nå. Gjorde sykkelen my lavere og penere. Er litt usikker på setet. Vurderer og bytte ut til ett med dome i glassfiber med integrert baklykt. Regner med det blir når sykkelen blir opplakkert, slik at domen blir i samme farge. Ser folk gjemmer både batteri og motorstyring i domen for å fjerne alt under setet. Med slike sykler skal man prøve å feile litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå