miklysa Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Utrolig! De har faktisk klart det utrolige; å gjøre 1-serien enda styggere! Og nå skal i tillegg BMW begynne å spy ut en FWD-modell.. Dette går rett ad undas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Helt jævlig forfra, men for å komme med noe positivt så kan det se ut som den er litt breddet bak. Bare håper det ser bedre ut i virkeligheten enn på MB.. Mulig hele bilen ser bedre ut i virkeligheten, men på bilde ser lyktene ut som noe dårlig koreansk, for 10 år siden.. Nå er det vel bare Kina som klarer noe ligende.. Håper det vokser på seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Hmmmm... hva skal man mene om dette designet? Spesielt vil jeg mene... ikke direkte kult, men heller ingen tragedie. Frontlysene nærmest river til seg all oppmerksomhet og designet virker ellers temmelig feminint all over. Bakenden er kjedelig, men ganske elegant gjennomført. Selv med 184 HK har 120d kun et eksosrør... kunne ha vært designet for min mor. Jeg er sikker på at min bedre halvdel vil elske denne bilen... stilmessig forsiktig og klassisk. Mer om den nye 1-serien her: http://www.automotorsport.se/news/22857 ... w-1-serie/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Dersom dette er det endelige designet så må jeg si meg skuffet. Spesielt over fronten. Lyktene og grillen passer jo ikke sammen. Ser ut som de kommer fra to forskjellige biler. Hadde litt troen på nye 1-serie, men en bil som den over vil jeg rett og slett ikke ha. Edit: Når jeg studerer bildene en gang til så ser jeg at dette må være manipulerte bilder. I hvertfall utvendig. På bildet forfra ser man ikke skillet mellom frontplaten og panseret. Så alt håp er ikke ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Cosmo: Skillet ser du på dette bildet og designlinjene faller godt på plass i forhold til f.eks F10/11. Jeg har forsøkt å kikke litt bakover i historien vedr. hvor BMW kan ha hentet inspirasjon til spesielt fronten på den nye 1-serien. Det handler kanskje om en slags blanding mellom BMW 503 og 2000 CS?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Dersom dette er det endelige designet så må jeg si meg skuffet. Spesielt over fronten. Lyktene og grillen passer jo ikke sammen. Ser ut som de kommer fra to forskjellige biler. Hadde litt troen på nye 1-serie, men en bil som den over vil jeg rett og slett ikke ha. Edit: Når jeg studerer bildene en gang til så ser jeg at dette må være manipulerte bilder. I hvertfall utvendig. På bildet forfra ser man ikke skillet mellom frontplaten og panseret. Så alt håp er ikke ute. Det står at det er offisielle bilder, så da er det nok sånn den blir seende ut. Jeg er også skuffet. Men første gang jeg så dagens 1-serie syntes jeg den var fæl. Nå synes jeg den er knallfin. Blir ikke overrasket om jeg synes F20 er flott om et par år også. Litt senk, noen fine hjul osv. hjelper jo også. Et pluss er at hjulene passer bedre i hjulbuene enn på dagens, som har hjulene litt for langt inn på de fleste originalfelgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Ser faktiskt ut som om den har litt downs med de lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Baklyktene ser ut til å være henta rett fra VAG jo. Skulle hatt mer BMW preg. Nei, detta var stygge greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Ser jo ut som en halv F10 dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 :lol: fyyyy faen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Er visst allerede en tråd om dette. Kanskje vi skal fortsette diskusjonen der? viewtopic.php?f=6&t=192473 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Er visst allerede en tråd om dette. Kanskje vi skal fortsette diskusjonen der? http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=192473 OBS... den tråden har jeg ikke fått med meg og jeg beklager selvfølgelig det. Jeg ser at tråden ligger i "Bilder & filmer / show-off" forumet og det er nok forklaringen. Denne tråden kan evt. bare slettes for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Rompa ligna maks på polo, og fronten minnet meg om audi a1, fy flate så stygg! designeren har vært på bærtur.. Synes fronten på 1 serien skulle blitt mye hissigere, som e92 fronten, denne havna langt langt nede på min bmw toppliste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Må si meg enig med alle andre her. Hva har skjedd med fronten? Formen gir en merkelig skygge i området mellom lyktene og halvveis opp på nyrene. Frontlyktene ser også litt store ut.. Mulig det ser bedre ut fra siden (og IRL). Og frontfangeren virker uharmonisk, henger ikke sammen med de ellers "harmoniske" overflatene (dersom du holder en finger fremfor slik at den dekker over frontfangeren så ser du hva jeg mener). Og baklyktene - ja her lukter det litt for mye VAG. Ellers tror jeg at denne kommer til å vokse på oss. Interiøret synes var fresh! Oser litt mer kvalitet i forhold til den gamle. Edit: la til et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Utrolig! De har faktisk klart det utrolige; å gjøre 1-serien enda styggere! Og nå skal i tillegg BMW begynne å spy ut en FWD-modell.. Dette går rett ad undas Hvor har du det fra?... Det gjelder vel evt. ikke den nye F20. Jeg synes ikke at F20 er styggere enn E87 (den første 1-serien), men jeg hadde forventet noe mer sexy og "sintere". Det er ingen tvil om hvem den nye 1-serien er myntet på. Jeg vil tro at min bedre halvdel er midt i målgruppen. Byorientert kvinne med halvgamle barn (type: 10+ år). Polo blir for liten og Passat/Touran for stor. Den nye 1-serien blir en perfekt Golf konkurrent. Kan ikke en vennlig moderator flytte denne tråden til "Annet bil- & motorprat" forumet samt slette min 1-serie tråd. Jeg synes at den nye 1-serien er litt viktigere enn tøffe Per´s fantastiske E36 325i med alt for store 19" felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå