Gå til innhold

Lukter krutt!! - Ny M5

Dagga9
 Share

Anbefalte innlegg

Synes det blir for tamt og kjedelig jeg, rett og slett (da tenker jeg på utseendet). Her kunne BMW lært litt av Mercedes/AMG. Samme bredde som en standard 5-serie, samme kjedelige eksosutsløp som M5 E61 og M3 E92 (hvor mange kommer ikke til å investere i en ettermarkedseksos her?), få kule detaljer og hva med crome-innfatningen rundt sidegjellene......ser billig ut!

Dessuten - kanskje ikke så viktig - men færre hk enn både E63AMG performance pkg og siste modell RS6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det blir for tamt og kjedelig jeg, rett og slett (da tenker jeg på utseendet). Her kunne BMW lært litt av Mercedes/AMG. Samme bredde som en standard 5-serie, samme kjedelige eksosutsløp som M5 E61 og M3 E92 (hvor mange kommer ikke til å investere i en ettermarkedseksos her?), få kule detaljer og hva med crome-innfatningen rundt sidegjellene......ser billig ut!

Dessuten - kanskje ikke så viktig - men færre hk enn både E63AMG performance pkg og siste modell RS6.

Ute på veien så ser den nye 5-serien utrolig aggressiv ut, mer enn hva tidligere BMWer har gjort synes nå jeg. Ser ut som om den skal spise deg.

Tror dette blir gromt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! Og FOR en front på den bil, den er virkelig sinna forfra.

Elsker det at den er såpass anonym som den er. Det er jo det som kjennetegner M5 oppover årene, kun små forskjeller fra en standard 5 serie, men likevel nok til at du ser den er annerledes.

Se bare på E28 M5, fleste "uvitende" så ikke en eneste forskjell fra standard E28.

Denne kommer originalt med 20", så tror ikke noe mindre enn det ville gå så veldig bra.

21" på F10 er heeelt perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute på veien så ser den nye 5-serien utrolig aggressiv ut, mer enn hva tidligere BMWer har gjort synes nå jeg. Ser ut som om den skal spise deg.

Tror dette blir gromt.

Vi får se da. Ofte ser det råere ut i virkeligheten enn på bilde. Blir prøvekjøring når den kommer for salg her, og blir jeg overbevist går M3'en rett i innbytte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den ser sint ut framme, og det liker vi! syns også eksosrøra er litt for små i forhold til bilen, 4x80 eller 4x90 hadde vore mykje bedre. (da det ser ut som 4x70 på bildene). Men alt i alt en tøff og sint bil! Første siden E39 M5..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette blir gromt.

Vi får se da. Ofte ser det råere ut i virkeligheten enn på bilde. Blir prøvekjøring når den kommer for salg her, og blir jeg overbevist går M3'en rett i innbytte!

F10en ser faktisk helt annerledes ut på ekte. Jeg har møtt ett par mtech på veien samt studert disse på nært hold. Utrolig hvor gromme de ser ut når man passerer en. Føler meg liten i min e36 ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grom... og uten tvil den fineste siden E39 M5. Der E60 M5 var litt for flambyant og litt for mye en bil for "drengerøve" som man sier på dansk... er F10 M5 sober og brutal på en mer voksen måte. Forøvrig akkurat som E39 M5 var mer voksen i formen enn E60 M5. Slike biler liker Fredrik.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grom... og uten tvil den fineste siden E39 M5. Der E60 M5 var litt for flambyant og litt for mye en bil for "drengerøve" som man sier på dansk... er F10 M5 sober og brutal på en mer voksen måte. Forøvrig akkurat som E39 M5 var mer voksen i formen enn E60 M5. Slike biler liker Fredrik.... 8)

2x.

Fargen var utrolig fet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...