Vannslangen Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Hei! Fik sure 2900,- i bot i dag, noe jeg an gjøre for å slippe unna disse sure kronene? Skrev under på det forenklede forelegget. Kan jeg stille spm om kalibreringen på laseren som ble brukt eller noe lliknende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Jada det kunne du, FØR du skreiv under. Betal bota, slutt og sutre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ofchrist Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Skulle ønske min bot var så liten! Nettopp fått beskjed om at jeg kan vente en bot på 8-12 tusen og rulleblad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Jada det kunne du, FØR du skreiv under.Betal bota, slutt og sutre. Samme som over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Jeg fikk spm fra en kar i sivilbil en gang om hvem i allverden som hadde gitt meg førerkort.. Også fikk jeg en fin bot på 8000,- (Tok en snarvei over en åker for å slippe unna kø i rushtiden i Tr.heim) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Jeg fikk spm fra en kar i sivilbil en gang om hvem i allverden som hadde gitt meg førerkort..Også fikk jeg en fin bot på 8000,- (Tok en snarvei over en åker for å slippe unna kø i rushtiden i Tr.heim) Traktorlappen du brukte da vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Laserne er det ikke akkurat noe feil med, heller sjåføren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Jeg fikk spm fra en kar i sivilbil en gang om hvem i allverden som hadde gitt meg førerkort..Også fikk jeg en fin bot på 8000,- (Tok en snarvei over en åker for å slippe unna kø i rushtiden i Tr.heim) hehe, bra gjort hadde jeg vært snut så hadde jeg seriøst ikke brydd meg. (kanskje derfor jeg ikke blir snut heller?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Om det er mye å betale på i en gang, kan du få nedbetalingsplan. 500 i mnd til du har nedbetalt feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Laserne er det ikke akkurat noe feil med, heller sjåføren.. Som om du aldri har kjørt over fartsgrensa..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Laserne er det ikke akkurat noe feil med, heller sjåføren.. Som om du aldri har kjørt over fartsgrensa..? Forskjell å være mann nok til å stå for det man har gjort og ikke! -Selv om det er sure penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Ta det med et smil , betal boten og vær glad den ikke er større. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 ja bare å betale nå når du allerede har skrevet under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Bimmers.no går sin ante gange /loop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Laserne er det ikke akkurat noe feil med, heller sjåføren.. Det er faktisk veldig ofte de ikke har følgt rutinene på kalibrering. så her kan man faktisk slippe unna. Men da må man såklart ikke godta det forenklede forelegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå