ogee1 Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Ny spesialversjon av M3. 4.4 liter med 450 hester og en del lettvektssnadder. http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=548729 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Veldig anonym til å være en spesialutgave... Interiøret så ikke ut, mye røde detaljer, dislike! Men bilen i seg selv er forbanna herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Ser ut som en 316 visuelt... 4 dører og i sølv ! trist uten mer særpreg på en så rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Ser ut som en 316 visuelt... 4 dører og i sølv ! trist uten mer særpreg på en så rå bil! Foruten at "kjennere" ser at det er M3 fra denne vinkelen, pga frontlykter. Hadde jeg hatt en M3 i sedan, tror jeg søren meg jeg ville fjerna gjellene i skjermene foran, for å la bilen være så anonym som det går ann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Ser ut som en 316 visuelt... 4 dører og i sølv ! trist uten mer særpreg på en så rå bil! Foruten at "kjennere" ser at det er M3 fra denne vinkelen, pga frontlykter. Hadde jeg hatt en M3 i sedan, tror jeg søren meg jeg ville fjerna gjellene i skjermene foran, for å la bilen være så anonym som det går ann. Du vet, det synest ikke fjortissene er kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 En lettvekter på... Hold dere fast 1580kg. Shaver 70kg av en bil og lar navigasjonen stå igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 likte den:) ser ikke ut som en overbola fjortisrakett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Veldig anonym til å være en spesialutgave...Interiøret så ikke ut, mye røde detaljer, dislike! Men bilen i seg selv er forbanna herlig! Interiøret var jo knall! Sort interiør med røde detaljer er det feteste, så lenge man begrenser bruken av rød. Røde seteputer og senteret i dørtrekkene var perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Er vel teit med så dyr bil og ikke iDrive... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Herlig bil med nydelig interiør ! Men at Navi, Hi-Fi osv er beholdt er ett minus. De kunne slanket bilen mye mer enn de har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Ser ut som en 316 visuelt... 4 dører og i sølv ! trist uten mer særpreg på en så rå bil! Foruten at "kjennere" ser at det er M3 fra denne vinkelen, pga frontlykter. Hadde jeg hatt en M3 i sedan, tror jeg søren meg jeg ville fjerna gjellene i skjermene foran, for å la bilen være så anonym som det går ann. Du vet, det synest ikke fjortissene er kult! Og hvorfor skulle jeg brydd meg om hva fjortisser syntes er kult? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Synes de røde detaljene er kule. Lurer på om de er lett synlige i virkeligheten, eller om de er for diskrete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 1580kg? E39 er lettere jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 kan ikke si jeg syns den der imponerte noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Vet egentlig ikke helt hva jeg skal synes om bilen. Hadde kanskje regnet med enda litt mer når de først kom med en spesialmodell. Noe av det mest interessante er kanskje det at denne bilen er showcase for BMWs nye prosess for å lage karbonforsterkede plastikkdeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå