Gå til innhold

BMW M3 CRT!

ogee1
 Share

Anbefalte innlegg

Ser ut som en 316 visuelt... 4 dører og i sølv ! trist uten mer særpreg på en så rå bil!

Foruten at "kjennere" ser at det er M3 fra denne vinkelen, pga frontlykter. Hadde jeg hatt en M3 i sedan, tror jeg søren meg jeg ville fjerna gjellene i skjermene foran, for å la bilen være så anonym som det går ann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en 316 visuelt... 4 dører og i sølv ! trist uten mer særpreg på en så rå bil!

Foruten at "kjennere" ser at det er M3 fra denne vinkelen, pga frontlykter. Hadde jeg hatt en M3 i sedan, tror jeg søren meg jeg ville fjerna gjellene i skjermene foran, for å la bilen være så anonym som det går ann.

Du vet, det synest ikke fjortissene er kult! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig anonym til å være en spesialutgave...

Interiøret så ikke ut, mye røde detaljer, dislike!

Men bilen i seg selv er forbanna herlig!

Interiøret var jo knall! :)

Sort interiør med røde detaljer er det feteste, så lenge man begrenser bruken av rød.

Røde seteputer og senteret i dørtrekkene var perfekt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet, det synest ikke fjortissene er kult! :lol:

Og hvorfor skulle jeg brydd meg om hva fjortisser syntes er kult? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet egentlig ikke helt hva jeg skal synes om bilen. Hadde kanskje regnet med enda litt mer når de først kom med en spesialmodell. Noe av det mest interessante er kanskje det at denne bilen er showcase for BMWs nye prosess for å lage karbonforsterkede plastikkdeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...