S.Arnesen Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 jeg mener dekkonline har avtaler med noen dekkfirmaer rundtom i landet.. kansje det står noe om dette på deres sider? det kan man søke opp på deres sider ja. disse pleier å ta imellom 200 og 300kr pr hjørne... du kan også få dekkene dine sendt rett til dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 jeg synes disse dekkene var helt forjævlig dårlig jeg da?! hmm, kanskje jeg har bestilt no dritt bestilte i hvertfall noe som het sunny, 500kr stk ca... og disse har dårlig feste, røykutvikling og slitasjemangel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Min erfaring er positiv, det eneste "negative" jeg har å si, er at dekka dine kan komme i flere pakker over flere dager, litt dumt hvis du har tidsknipe, men det er jo egentlig bare en bagatell. Dem er så billige at det strengt tatt ikke er no grunn til å klage. Sunny er vel strengt tatt ikke no toppdekk, men for 500kr dekket kan man kanskje ikke forlange mere heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 hehe, nei, klager ikke sånn sett, men hadde håpet at de ville forsvinne opp i røyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Lunka på de Marangoni dekkene jeg da, noen som har vært borti de? Ser jo hvertfall sportslige ute da hehe.. http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=So Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Har bestilt fra disse et par ganger, gode priser og kjapp levering. Men dekkene er ikke nødvendigvis samme spec som norske/europeiske. De siste jeg har kjøpt derfra er Nokian-dekk produsert i Japan. Slitestyrken er ikke direkte imponerende. Ditto med det forrige settet med Bridgestone.. Marangoni er vel en outsider, uten at det trenger å være dritt av den grunn. Generelt ville jeg styrt unna alt av billige dekk. Kan sjelden måle seg med gode dekk. Samarbeidspartere er det de fleste steder. Legger om til et par hundringser pr dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Jeg har bestillt conti og nannkang derfra flere ganger uten noe å klage på.. Dekkene levert på døra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 På de fleste dekkene hos Dekkonline ligger det link til tester. Der får man en pekepinn på slitestyrke etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Ja, men når de tester her i Europa med europeiske dekk, så¨er ikke det alltid samme dekkene som produseres i Asia. Alle de store merkene har fabrikker her i Europa til vårt marked. Ergo mener jeg testene er ganske irrelevante. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Ja, men når de tester her i Europa med europeiske dekk, så¨er ikke det alltid samme dekkene som produseres i Asia. Alle de store merkene har fabrikker her i Europa til vårt marked. Ergo mener jeg testene er ganske irrelevante. Det er jeg helt enig i hvis det forholder seg slik at man f.eks får Bridgestone med "asiatiske" spesifikasjoner når man forventer Bridgestone med "europeiske" spesifikasjoner. Slikt er neppe lovlig med mindre det går helt klart frem når man bestiller dekkene. Jeg har kjøpt dekk via dekkonline to ganger. Først med en oppsetning Pirelli dekk (195/65-15) som jeg ikke var tilfreds med og senere med en oppsetning Continental dekk (195/65-15) som jeg er tilfreds med. Pirelli dekkene var alt for myke og kan kanskje ha vært "asiatiske", mens Continental dekkene er som de skal være. Begge gangene ble dekkene levert på døren i løpet av 2 dager. Dekkene kom forøvrig med et tysk bud iom. at dekkonline har fri levering fra Hamburg i hele Jylland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 hvis dekkene var myke så var det neppe asiatiske, dekka der nede pleier å være mye hardere enn de som vanligvis selges her hjemme, dette er pga den høye temperaturen de har , harde dekk blir myke når asfalten er 70-80 grader, myke dekk går nesten i oppløsning ved litt aktiv bruk i så høye temperaturer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Jeg har positiv erfaring med Dekkonline Kjøpte dekk fra de senest denne uken. Fikk lagt om, balansert og montert av og på bil for 500kr til en kjenning. Det lønner seg nok å få dette gjort hos deres samarbeidspartner. Jeg forstår også godt at en del dekkforhandlere tar mer betalt for å legge om dekk de ikke har solgt. De må jo få bedriften sin til å gå rundt de også. Må være en grunn til at det kun er polakker ol. som nå jobber i den bransjen, for virker som det er så stort prispress at de klarer ikke å lønne vanlige nordmenn og takle konkurransen lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Lunka på de Marangoni dekkene jeg da, noen som har vært borti de? Ser jo hvertfall sportslige ute da hehe.. http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=So Hadde Marangoni dengang jeg hadde E28 helt greie dekk det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 jeg synes disse dekkene var helt forjævlig dårlig jeg da?! hmm, kanskje jeg har bestilt no dritt bestilte i hvertfall noe som het sunny, 500kr stk ca... og disse har dårlig feste, røykutvikling og slitasjemangel Sunny er vel blant de Østen dekkene som er de dårligste. http://www.dagbladet.no/2010/03/11/tema ... /10805680/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 jeg bestilte 4 stk sommer dekk i dim 225x45x17 mrke fedral etter tips av noen bmw klubben at det er bra .ga rett under 2700 for fire dekk levert på døra.har ikke fått dem enda men fikk en e mail om levering den 18 juli . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå