Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo tusen takk for det! :-) hmm, må visst skikke litt mer på dekka da ja:-p

Joda, har vurdert coilovers, men jeg har ett stramt budsjett... Meeeeen får se! :-D

• Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Senk og feite felger med litt strekk så kjører du på med klistremerker! Tøft med folk som ikke gjør helt som andre :)

Ikke det? Føler "alle" går for denne stilen for tiden... :roll:

Skrevet
Senk og feite felger med litt strekk så kjører du på med klistremerker! Tøft med folk som ikke gjør helt som andre :)

Ikke det? Føler "alle" går for denne stilen for tiden... :roll:

alle? har ikke sett noen jeg :P (sikkert bare jeg som ser dårlig?)

Skrevet

først senk (mye), old school felger med step lip, strekk å når du har fått bilen bra med det kan du sette stickers på, hvis ikke blir det kun harry og ikke noe gjennomført ;p

Skrevet

Med 50/30 senk kommer du til A bli ledd ut av stanseverket uansett hvor mange klistremerker du putter pA frontfangeren. Det blir for hOyt forran og for lavt bak.

Jeg ville gAtt for coilovers, noen ok felger som ikke alle har (les: ikke rondell) og droppet klistremerker, ratlook og alt annet rart de stancerene holder pA med.

Skrevet
Med 50/30 senk kommer du til å bli ledd ut av stanseverket uansett hvor mange klistremerker du putter pA frontfangeren. Det blir for høyt forran og for lavt bak.

Jeg ville gått for coilovers, noen ok felger som ikke alle har (les: ikke rondell) og droppet klistremerker, ratlook og alt annet rart de stancerene holder på med.

Som om jeg skulle ha skrevet det selv.

Helt enig.

Skrevet
Har planer om 50/30 senk å 10" d58 med 245. Skal bli greit med strekk da :-)

Du må lese mer på stanceworks osv ;)

Skrevet
Eventuelt så gjør du akkurat hva faen du vil med DIN bil og driter 100-0 i hva folk og fe sier hva du skal gjøre og ikke gjøre med bilen.. Grattis med ny bil! :D

Det er jeg 100% enig i.

Men han spurte vel i utgangspunktet om hva folk og fe syntes da??

jeg prøvde å lage en sånn fatlace leppe! men er ikke helt sikker på om jeg skal ta hele leppa?

Viss det er noen som har noen formening om dette, så værsåsnill speak up! :)

Skrevet

Synes det er kult med klistremerker på den rette bilen. Men det kler ikke en høy og lite gjennomført bil. Senk og rette stuket, så er det kult! Men ta bare litt av leppa, ikke hele :)!

Skrevet
Eventuelt så gjør du akkurat hva faen du vil med DIN bil og driter 100-0 i hva folk og fe sier hva du skal gjøre og ikke gjøre med bilen.. Grattis med ny bil! :D

Det er jeg 100% enig i.

Men han spurte vel i utgangspunktet om hva folk og fe syntes da??

jeg prøvde å lage en sånn fatlace leppe! men er ikke helt sikker på om jeg skal ta hele leppa?

Viss det er noen som har noen formening om dette, så værsåsnill speak up! :)

Det gjorde jeg ;)

Både om det som er bra og om det som ikke er fullt så bra ;)

Skrevet

Klistremerker er tragisk uansett hvor de plasseres. Fokuser mer på å finne penger til coilovers. Bare senkefjærer vil alltid kommer til å bli en skuffelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...