Kennethe34 Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Koster 7487kr på gs uten rabatter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Koster 4500kr på ebay Akkurat den samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Koster 4500kr på ebay Akkurat den samme. Så det, men det er vel + moms, frakt og forenklet tollbehandling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Då fikk eg bestillt denne! å kommer mulig i morgen, til kampanjeprisen 5990,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Håper du blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Hvordan er det med å få inn tv kanaler i norge,noen som har fått til det på denne spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Hvordan er det med å få inn tv kanaler i norge,noen som har fått til det på denne spilleren? Vet ikke hvordan det er med GS sin Hualigan spiller men jeg får greitt inn Nrk sine kanaler med Dynavin, i Danmark var det helt suveren dekning, lå i motorveien i 130km/t å fulgte med på terroren i Oslo på Dr1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Vet ikke hvordan det er med GS sin Hualigan spiller men jeg får greitt inn Nrk sine kanaler med Dynavin, i Danmark var det helt suveren dekning, lå i motorveien i 130km/t å fulgte med på terroren i Oslo på Dr1. Noe som ikke helt stemmer her? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Vet ikke hvordan det er med GS sin Hualigan spiller men jeg får greitt inn Nrk sine kanaler med Dynavin, i Danmark var det helt suveren dekning, lå i motorveien i 130km/t å fulgte med på terroren i Oslo på Dr1. Noe som ikke helt stemmer her? hehe Hehe, vel jeg kjørte mens min samboer så på, men jeg hørte jo hva de sa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 hehe va ei lokka at du hadde kobla hånbrekkkabelen t jord,gjore visst d sama her såg d ud så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Koster 4500kr på ebay Akkurat den samme. Forskjellen er jo at GS Bildeler sitter på et garantiansvar, noe garantert ikke Mr. Lee i Hong Kong gjør med spilleren du kjøper fra han. Dersom du er riktig uheldig tilkommer ekspedisjonsgebyr for utlagt mva og mva i tillegg i tollen. Med andre ord snakker vi nærmere 6000kr ferdig inn i Norge og det er fortsatt uten reklamasjonsmuligheter og/eller svært begrensede reklamasjonsmuligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Værsta helvete he våre borti! Vurdere Dynavin spælaren Møje ulyd frå tlf. nor tilkoblet i pod. Dårlig passform Dårlig mic. ved bluetooth tilkobling Ikkje noe kjempe lyd i spilleren Ingen tv kanaler funnet. prøvde med ein digital tuner,fikk inn kanaler men ikkje bilde? kun tekst og lyd! (nrk) Er Dynavin samme greiene? Sko vel vær tom tom kart. men får ikkje fotboks fuksjonen te å fungera. På "i go my way" som har levert kart,er ikkje spilleren for oppdatering.pga. orginal tilpassning. Sendte mail til Kina spurte hvor få oppdatert/kjøpt nye kart,fotobokser Dei svarte etter lenge: du lurer på hvor du vil oppdatere spilleren! og: hva er speed cameras? om eg ville kjøpe ryggekamera? Fikk vel aldri noe svar på det eg lurte på.. Tar ein tlf. til GS i morgen. mulig dei vet hvor kan få kjøpt/oppdatert kart og fotobokser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Værsta helvete he våre borti!Vurdere Dynavin spælaren Møje ulyd frå tlf. nor tilkoblet i pod. Dårlig passform Dårlig mic. ved bluetooth tilkobling Ikkje noe kjempe lyd i spilleren Ingen tv kanaler funnet. prøvde med ein digital tuner,fikk inn kanaler men ikkje bilde? kun tekst og lyd! (nrk) Er Dynavin samme greiene? Sko vel vær tom tom kart. men får ikkje fotboks fuksjonen te å fungera. På "i go my way" som har levert kart,er ikkje spilleren for oppdatering.pga. orginal tilpassning. Sendte mail til Kina spurte hvor få oppdatert/kjøpt nye kart,fotobokser Dei svarte etter lenge: du lurer på hvor du vil oppdatere spilleren! og: hva er speed cameras? om eg ville kjøpe ryggekamera? Fikk vel aldri noe svar på det eg lurte på.. Tar ein tlf. til GS i morgen. mulig dei vet hvor kan få kjøpt/oppdatert kart og fotobokser Har en kompis som selger ferdig lasta 8 gb kort med igo primo og wolfncu. http://images.google.com/images?q=wolfn ... 19&bih=497 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå