Glenno Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Prøvde nye 320ia cab vs 520d touring for noen uker tilbake. Må si 320ia cab var en herlig bil på mange områder men litt skuffa over responsen ved gasspådrag. Prøvde også en ny 520d touring og disse 2 satt opp mot hverandre ville jeg nok gått for 520d touring. Nå koster 5`ern endel mere så blir nok ikke helt riktig sette disse opp mot hverandre, men det som gjorde mest inntrykk var at 5`ern hadde en så mye bedre respons og var mere lett kjørt. De veier om trent det samme men de har selvsagt forsjellige motorer. Slenger ut noen bilder jeg tok som ikke er redigert: 320ia cab E93 520D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Spesielt å velge en oljebrenner-statsjosvogn mot en gressklipper-uten tak for en sammenligning? Men de er dog fine å se på uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 Joda enig i det Otis, men syntes det var litt morsomt alikvel når jeg hadde prøvekjørt og hadde noen bilder jeg ønsket dele. Prismessige skilte det også i stor grad: 650 000,- for caben og 750 000,- for touringen. Vekt ca 1800 kg på begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Joda, flotte biler. Synd de er så dyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Fine biler, men responsen er vel elendig i begge - uten at det har noe å si da de har automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 Jeg syntes faktisk responsen og kjørenyttelsen var helt fantastisk og veldig overrasket faktisk over oljebrennern når den ble satt i sport modus, men har blitt eldre så skal ikke mye til jeg blir fornøyd he he . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 1800kg egenvekt er grunn god nok til å velge noe annet. Og sammen med automat blir jo dette biler som ikke inviterer til aktiv kjøring for føreren. Hadde heller brukt pengene på en bedre motorisert E46 faktisk - bensin/rekkesekser og manuell er den eneste riktige oppskriften for aktiv, interessant og lærerik kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Vis du kjøper cab for aktiv kjøring, så har du bommet litt spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Tsk. S2000 og MX5 f.eks kan da fint brukes til aktiv kjøring. Z4 er sikkert ikke helt ute den heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Veier E93 320ia cab 1800kg? Seriøst? Min E92 veier 1390kg. Greit nok at en cab veier mer, men dette var jo voldsomt. Og kombinasjonen med automat og momentsvak firer må jo bli håpløst med så mye "fett" på kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Flotte biler, men det er helt i mine øyne galskap å kjøpe seg en ny F11 520d til 750.000kr når man får både ett- og to år gamle F01 730d til samme pris som er like godt eller bedre utstyrt.. E93 320i veier forøvrig 1670kg med manuell girkasse og 1700kg med automat. Til sammenlikning veier E92 320i hhv. 1435kg og 1465kg med manuell og automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Joda enig i det Otis, men syntes det var litt morsomt alikvel når jeg hadde prøvekjørt og hadde noen bilder jeg ønsket dele. Prismessige skilte det også i stor grad: 650 000,- for caben og 750 000,- for touringen. Vekt ca 1800 kg på begge. koffor ikke kjøpe en Alpina D3 Biturbo som har bedre gasspådrag å koster mye mindre enn de der. kjøpte min for 550.000 ferdig på vei. 2009 modell e92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Har bedre gasspådrag? Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 der var e på villespor tenkte mer på aksellarsjon samt pris forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 så du har ca 650-750 000,- og dette er det beste du klarer å komme opp med ? Om du går ned noen år i årsmodeller så får du jo 535 biturbo diesel E60/61 og du har fortsatt noen hundretusener igjen. Men det er nå mine tanker rundt den saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå