ESveen Skrevet August 7, 2016 Forfatter Share Skrevet August 7, 2016 Fant denne delebilen på finn.no. Noen som trenger noe? http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=79938400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet August 19, 2016 Share Skrevet August 19, 2016 (endret) Er det noen her som kan tipse meg i hvor de evnt kan selge gule lykter til E24? Både tåkelys og hovedlykter. Har funnet en selger på ebay som selger de indre lyktene. Men det er alt. Jeg trenger ikke tips angående gul folie hehe. Setter pris på alle tips. Koed hadde forresten heller ikke. Endret August 19, 2016 av ArneR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerische Motor Werke Skrevet August 22, 2016 Share Skrevet August 22, 2016 Her er vår E24. En 1978 model 630CSA. Det ble produsert 314 stk av denne varianten i 1978 og kun 1372 stk de fire årene de lagde denne model varianten. sveigis, ESveen og tambur4 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet September 27, 2016 Share Skrevet September 27, 2016 Har handlet meg et sett med 8 og 9x18" til min 635, og lurer på hvilke dekkdimensjoner dere kjører på? Greit å vite hva som ser bra ut, og som passer før eg bestiller nye dekk. Sleng gjerne ut bilder også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 2, 2016 Share Skrevet Oktober 2, 2016 On 27.9.2016 at 8.43, ArneR. skrev: Har handlet meg et sett med 8 og 9x18" til min 635, og lurer på hvilke dekkdimensjoner dere kjører på? Greit å vite hva som ser bra ut, og som passer før eg bestiller nye dekk. Sleng gjerne ut bilder også. 225/40 - 265/35 har jeg på mine 8" - 9" alpina ArneR. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 21, 2017 Share Skrevet Februar 21, 2017 (endret) https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=79560638 Har sett litt på denne.. Var ikke dette billig? Bilen ser jo meget hel og pen ut.. Har desverre blitt omlakkert til uoriginal farge ifølge utstyrslisten, og rekner med det er noen kjipe kopier av BBS som står på Rekner med det bare er og bytte fangere for og få Euro look? Selvom slike fangere sikkert ikke vokser på trær.. Positivt og negativt med denne fra dere som har litt greie på 6 serie? Aldri sett meg inni desse bilene, har bare allti elsket utseende og frister mer og mer nå Endret Februar 21, 2017 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Februar 21, 2017 Share Skrevet Februar 21, 2017 1 time siden, Skulebollen skrev: https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=79560638 Har sett litt på denne.. Var ikke dette billig? Bilen ser jo meget hel og pen ut.. Har desverre blitt omlakkert til uoriginal farge ifølge utstyrslisten, og rekner med det er noen kjipe kopier av BBS som står på Rekner med det bare er og bytte fangere for og få Euro look? Selvom slike fangere sikkert ikke vokser på trær.. Positivt og negativt med denne fra dere som har litt greie på 6 serie? Aldri sett meg inni desse bilene, har bare allti elsket utseende og frister mer og mer nå Den har ligget ute en stund før(til rundt 120-130k om jeg husker riktig), han som selger den driver med bruktbil salg så han har garantert fått den billig av en eller annen grunn. Vet ikke hvor populært det er med automat i disse jeg, men om jeg skulle hatt en ville jeg kjøpt manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1979 633csi Skrevet Mai 1, 2017 Share Skrevet Mai 1, 2017 Heisann, skal av og hente meg en 633csi 1980mod til helga igjen. Det jeg vil gjøre med den er litt stivere og lavere, felger og front. Vet di er bygd på e12 før 1982 og lurer på hvor man får tak i senkesett til den? Eller om man kan bruke samme fjører som nyere e24? Lurer også på om det er noe frontleppe/fanger å oppdrive til disse? Alpina eller noe sånt? Felger tenkte eg bbs rc 17x8-9? Har vel ikke brukt bimmers på mangen år så er ganske nye her inne Legger ut bilde av bilen neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 24, 2017 Share Skrevet August 24, 2017 Hei! Kom over denne som står i ok avstand som jeg snuser litt på. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98088296 Det jeg frykter på e24 er rusten. Hva tenkes om denne? Interiøret var jeg heller ikke fan av, men dette er vel en smal sak og få taki noe brukt sportstoler? Jeg hadde vel egentlig bestemt meg for og kjøpe ett "ferdig" rustfritt ( vertfall tilsvarene) eksemplar. Da jeg ser man får disse for 150-160k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1979 633csi Skrevet Oktober 14, 2017 Share Skrevet Oktober 14, 2017 Noen som vet hvor man kan få bilstein til e24 1980mod? Er det samme på alle modeller før 1982? Er også på utkikk etter yttre dørhandtak førerside og eksospotte, den foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå