Gå til innhold

Fredriks alternative bimmerstråd


Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

":10vwojby]Mmmm, høres ikke dumt ut! (men tipper jeg ville opplevd de forrige modellene også på samme måte, med min begrensede erfaring innen sportsbiler.)

Et veldig godt poeng... og jeg tror absolutt at jeg til og med kan leve med en standard 996 etter over 8 år med en E46 318d. Selv en eldre 944 vil gjøre underverker på kjøregenet slik situasjonen er nå... :)

7si2r78zzihw4dusyqi1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg vet ikke. For øyeblikket er jeg mett og trenger en pause. Jeg er nok ferdig med å skrive innlegg på fast basis. Det er noen bestemte tråder jeg vil følge opp så lenge det er interesse for det blandt forumets brukere, men jeg tror at det er viktig at andre profiler også får sjansen til å bygge seg opp som bidragsytere og skribenter i forumet. Noen som ser poenget med innlegg som er noe mer enn korte replikker a la Facebook. Det vil være en klar fordel for forumet om disse også er 10-15 år yngre enn jeg er. Mine interesser ligger nok litt på siden av hva som er mainstream i forumet idag... på godt og vondt.

Apropos godt... 1 M Coupé er fantastisk, men det er nesten like før jeg velger RS3 pga. eksoslyden... play it loud... :P

http://www.automotorsport.se/filmer/201 ... -audi-rs3/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Snipp,Lang tekst *

Apropos godt... 1 M Coupé er fantastisk, men det er nesten like før jeg velger RS3 pga. eksoslyden... play it loud... :P

http://www.automotorsport.se/filmer/201 ... -audi-rs3/

Det var synd, men ikke gjem deg helt bort med det første :wink:

Når det gjelder 2.5t motoren Audi har plassert i RS3 må jeg si meg helt enig, lyden i R5 som skriker på turtall er himmelsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er noe artig om du forlater oss! Vi er mange som setter pris på dine av og til lange og informative innlegg :) Dessuten så har vi mistet så mange kapasiteter i de siste, jeg har ikke lyst til at Bimmers skal bli ett kunnskapsløst forum :(

Men føler man for en pause så er det ikke noe å gjøe annet enn å ta en pause! Har hatt noen pauser herifra jeg også når det trengs, selv om de sjelden blir lange :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 911´en vil jeg ha... satan så kul urmodellen er og dette eksemplaret ser ut til å være i virkelig god stand. Dette er ingen hurtig bil idag, men stilen er utvilsomt upåklagelig... 8)

Fredrik 90: Takk skal du ha. Jeg er litt usikker på hva jeg får ut av bimmers idag, men jeg mener at jeg stadig har noe å bidra med når det gjelder rent saklige innlegg. Personpolemikk og typiske chatte/facebookinnlegg er jeg imidlertid ferdig med. Jeg vil nok også i perioder holde en pause fra forumet. Noen andre får bidra til å trekke lasset i fremtiden når det gjelder å føre bimmers videre som et bilforum for primært BMW interesserte.

Jeg håper også at noen yngre profiler etterhvert vil ta opp tråden når det gjelder å fremskaffe data/fakta til forumet. Husk at ingen er født med slik kunnskap... et sted skal det komme fra. Kunsten er imidlertid å sette det hele sammen slik at man får en informativ og lesbar helhet. Gode forfattere gjør normalt god research, erindrer mye, låner litt, finner på litt, stjeler litt... og setter det hele sammen til noe lesbart med egne ord. Slikt tar ofte lang tid og er helt klart ikke enkelt. Jeg har brukt svært mye tid på noen av mine innlegg, men det har også vært både interessant og morsomt mange ganger.

Selvfølgelig skal dere alle sammen også ha en stor takk for mange fine år her inne. Spesielt takk til dere som har kommentert situasjonen i denne litt spesielle tråden (Robkill, Saltkjelen og Hankook). Hyggelige kommentarer er alltid velkomne... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp og kjøp! Jeg kan passe den så lenge :)

En slik Porsche blir liksom Porsche nr. 2. Som et alternativ til en BMW E9, MG, Triumph e.l.

Porsche nr. 1 må være noe som flytter på seg og har skarpe kjøreegenskaper.

Minner meg på at de ikke har ringt fra Hamar i dag... Går og venter på de 200 millionene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... 911´en har det trolig bedre i dine hender enn mine. Du har bl.a sansen for detailing.... det har jeg ikke... og du kjører bedre enn jeg gjør. Jeg jobber med saken, men Bitte er ikke helt med. Den eneste av mine Porscher hun hadde sansen for var 928S´en og hun har faktisk sett hele Wheeler Dealers episoden der de skrur på en 928 (som den eneste av episodene)... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...