Gå til innhold

Min F11 520dAT M-sport


caaatooo
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott at du syntes det var morsom lesing, Anfinn :) Har lenge tenkt på å lage meg en liten "oppsummering" for å holde oversikten, så den ble igrunn gjort mest for min egen del.

Kjenner at jeg begynner å glede meg på dine vegne til du får sommerhjulene på E61'en... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget flott bil du har! :D Må si jeg likte CLS'en også, har alltid hatt sansen for den bilen der. Skal ikke se bort i fra at det blir en slik en på meg også en dag, men det som frister mest for øyeblikket er en bil lik den du har nå, hvit F11 M-sport. Selv studerer jeg også til å bli jurist, skal snart avslutte 3. avdeling ved UiO, så får hvertfall vente til jeg er ferdig utdannet om et par år med å bytte bil. Artig med flere jurister her inne :) Da er nok bruktprisene på F11 gått litt ned også! Igjen, meget flott F11, er akkurat en slik jeg selv har i tankene, 21" kler også den bilen perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget flott bil du har! :D Må si jeg likte CLS'en også, har alltid hatt sansen for den bilen der. Skal ikke se bort i fra at det blir en slik en på meg også en dag, men det som frister mest for øyeblikket er en bil lik den du har nå, hvit F11 M-sport. Selv studerer jeg også til å bli jurist, skal snart avslutte 3. avdeling ved UiO, så får hvertfall vente til jeg er ferdig utdannet om et par år med å bytte bil. Artig med flere jurister her inne :) Da er nok bruktprisene på F11 gått litt ned også! Igjen, meget flott F11, er akkurat en slik jeg selv har i tankene, 21" kler også den bilen perfekt.

Takk for det :D Morsomt å høre at den faller i smak. Din E60 så også meget lekker ut, mye likt med den jeg hadde for noen år tilbake ;)

Morsomt at du studerer jus! Regner med du har hektiske dager for tiden med lesing til eksamen og evt. hjemmeeksamen..? 3. avdeling er jo den verste, så når den er unnagjort så går resten veldig greit :) F11'en min kommer sikkert for salg om noen år, du kan få kjøpe den da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte forbi der f11 bruke å stå å glise t mæ :mrgreen: ...kjøpt e34stv??min drøm d..f11 bruksbil å e34stv til banebruk ;):twisted::twisted:

Morsomt at du legger merke til F11'en :D Den står stortsett i garasjen nå vinteren, men når det blir vår i været og sommerhjulene kommer på bruker den å få stå litt mer ute... ;)

Har nok ikke kjøpt E34'en, den tilhører en kompis av meg som skal selge den over påske. Kunne godt tenkt meg den selv, da; sen 1995 modell, kun to eiere på den (og han som har den nå har hatt den siden 1997, da den var kjørt 60.000 km), og nå er den akkurat rundet 200.000 km. Begynner å bli sjelden vare :) Har den røde Transporteren til bruksbil selv, er i alle fall praktisk nok :lol:

Hva heter du, og hva kjører du? :)

heisann Jan-Tore hete æ da..e lapplaus no så har kvitta mæ med siste e34. kjerringa sin peugeot 406 vi bruke no.har før hadd e21 å e36coupe..bynne å bli en del f11a i byen men din skille sæ helt klart ut fra di andre..må jo slenge ut bilda no som du har fådd på sommeluggan..trur æ møtte dæ på gammelveien (berg) på fredag??va å lekte litt med can-am 1000.sånn side by side sak...morsom sak i ulendt terreng.hadde prøveskilt på den hele fredagen..får ikke kjøre opp før august igjen så blir bare crosskjøring på denna karn i sommer.. ny e34 kommer når lappen nærme sæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW treff til sommeren igjen? :wink:

Har så mye å gjøre på jobb og særlig hjemme for tiden at fritid har blitt helt nedprioritert... men må vel klare å få med meg et BMW treff eller to fordetom :D Samtidig har bilinteressen dabbet noe av siden jeg knapt har tid til fritid lengre, familielivet ble mer tidskrevende enn hva jeg hadde trodd. Har du fått 7'ern ferdig? :)

heisann Jan-Tore hete æ da..e lapplaus no så har kvitta mæ med siste e34. kjerringa sin peugeot 406 vi bruke no.har før hadd e21 å e36coupe..bynne å bli en del f11a i byen men din skille sæ helt klart ut fra di andre..må jo slenge ut bilda no som du har fådd på sommeluggan..trur æ møtte dæ på gammelveien (berg) på fredag??va å lekte litt med can-am 1000.sånn side by side sak...morsom sak i ulendt terreng.hadde prøveskilt på den hele fredagen..får ikke kjøre opp før august igjen så blir bare crosskjøring på denna karn i sommer.. ny e34 kommer når lappen nærme sæ.

Takk for det, morsomt å høre at den skiller seg litt ut :) Trondsen ser ut til å selge godt med 5'ere (og BMW generelt), i tillegg til alle som henter bil sørpå eller fra utlandet. Er heldigvis ikke mange F10/F11'er her ennå; er bare en hvit F10 520d med M-sport, en hvit F11 520d uten M-sport og en hvit F11 530d med M-sport som går her, ettersom jeg har fått med meg.

Stemmer godt at du møtte meg på gammelveien på fredagskvelden ;) Jeg og en kompis kjørte tur, bruker å være den veien å sikle på hus der... neste bosted blir nok der ute, men prisene har jo eksplodert også der.

Treffer du på meg er det bare å komme bortom å hilse på :)

hva slags dekk-dimensjon bruker du på hartge felgene dine? Har prøvd 295-25 og 255-30 på 9.5" felg jeg nå,men synes liksom ikke noe av det passet helt bra.

Kjører med 255/30-21" rundt hele, men tenker å gå opp til 295/25-21" bak når dekkene skal byttes. Hvordan ble dette seende ut, og ikke minst å kjøre på sammenlignet med 255/30-21"? Synes det er kjipt at Hartge leverte så "pinglete" hjul til F10/F11. Felgene kunne godt vært en tomme breiere, både foran og bak. Hartge hjulene jeg hadde til E61'en tidligere var jo 9 og 10x20", og med et innpress som fylte hjulbuene fint når den ble senket med Hartge senkesettet.

Regner med det er du som har "tvillingen" til min? Mener jeg så et bilde du la ut på facebooksiden til BMWCCN :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok jeg som har tvillingen ja =) 295-25 ble allt for mye dekk,og det så ikke fint ut. Nå har jeg bestillt 275-30 bak, så da håper jeg det blir bra..

Morsomt! :D Du er godt fornøyd med den, ja? :)

Gi meg gjerne tilbakemelding på hvordan det ble. Var innstilt på 295/25-21", men har vært skeptisk til om ikke det kunne bli i overkant bredt til bare en 9,5" bred felg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er jeg kjempefornøyd med,en drøm og kjøre. Men jeg klarer ikke og bli helt fornøyd med felgene, håper det blir bedre når jeg får på litt bredere dekk da. 295 må du ikke gå for, jeg har sett det på 9,5" felg,og det blir allt for mye dekk.

Har du gjort noe mer med den da?

jeg har bestillt en frontleppe og nye tåkelys til min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig godt fornøyd med bilen, trives veldig godt i den. Kjører ganske mye i løpet av ett år, så da er det greit å ha en skikkelig bil. Er veldig godt fornøyd med felgene når man ser bilen fra siden av, men ikke når man ser den bakfra. Felgene ser for "pinglete" ut, rett og slett.

Har ikke gjort noe mer enn å legge solfilm på siderutene foran, montere Hartge senkesett, Hartge hjulene samt sette piggdekk på de originale 19" M sportfelgene. Blir nok å bytte til hvitere pærer i tåkelysene, og jeg vurderer også sort BMW Performance grill. Har ikke fått gjort det enda, siden jeg har nedprioritert BMW'en til fordel for oppussing hjemme og å "pimpe" bruksbilen litt.. :) Har riktignok tenkt tanken på å bytte felger, men da blir jeg bare å få så lyst til å senke den enda mer - noe jeg tror kan bli en krevende jobb siden bilen har EDC.

Hvilken frontleppe har du bestilt? Kunne godt tenkt meg en, men har ikke funnet noe jeg liker så veldig godt enda (har heller ikke lett så mye heller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
har vi fådd m5 t byen vet du??? har ikke sedd den vertfall,men dukka opp et bilde på face....http://www.facebook.com/photo.php?fbid=417504751617297&set=a.140520925982349.17916.136086086425833&type=1&theater

:lol: ... med fare for å virke både støtende og frekk; du ser vel at dette er en photoshop? Det er ikke engang avbildet en reell F10.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...