Gå til innhold

Familiebilen E34 540i/6 Touring


liffi
 Share

Anbefalte innlegg

Synd og si det. Men bilen vurderes nå solgt :( har mista interesse og plass..

Pm ved seriøs interesse. Prisen er hbo 60 ( å ja, det trengs litt pleie til den prisen ) men fult "kjørbar" men har stått i 3år med ymse oppgraderinger ned tiden

Bremser burde gåes over.

Loope nivåreg rør mht coils.

Stopper når den er varm, men fyrer med engang! Føler?! Aldri gjort det før, men har stått lenge i garasjen.

Så er det jo litt rust her og der. Passasjer dør burde byttes, men resten er nok bare å pusse ned eller no. Kanaler virker greie.

Bud motas, men dere veit hva dette er verdt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Endret av liffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Mye pratmakere desverre. 

Interiøret er alt solgt!

følelsen av at den går i deler er en rar følelse som heldigvis ikke er 100% riktig heldigvis. 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nei, det skjønner ikke jeg eller, men vill tro e34 blir mere veldig mye mere populært om feks 3-4 år. Da tar det nok av. 

Hva som skjer med denne fremover er ikke helt 100% enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at denne bilen deles opp. Har fulgt med denne bilen helt siden jeg så den til salgs i 2007. Har til og med sittet på med denne på vinterkjøring på Gardermoen. Dog synes jeg 60k+ er helt urealistisk fra din side med tanke på hvor mye arbeid den trenger (trengte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke 60 er så urealistisk med tanke på bilens stand?! Er igrunn ikke så mye som må gjøres med mindre du veit om noe jeg ikke veit? alt av deler er her, + hvor mye bra deler som står på den / sto!

M5 interiøret var dønn strøkent å gikk for en god sum penger pga hvordan der var. 

Mulig noen synes 60 er mye, men når folk selger rustne 520'r for 40+ så er ikke 60 for en 540/6 som trenger litt kjærlighet mye!

Men bilen er ikke for salg lengere, så folk trenger ikke bekymre seg for at den er "dyr"  Den er verdt mye mer for meg en det, og den er for mye verdt for meg til å bli solgt i deler. Har å sagt at den ikke selges til hvem som helst i gata om den hadde blitt solgt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...