liffi Skrevet April 12, 2016 Forfatter Skrevet April 12, 2016 Kjøpte den egentlig bare fordi jeg ikke har noe annet og skru på skal bare fikses så selges tenker jeg. Er en del små plukk men nærmer seg nå. gleder meg til 540'n er ferdig selv, men om den blir klar til sommer veit jeg ikke. Skal gjøres mye å det skal gjøres ordentlig 👍
liffi Skrevet April 14, 2016 Forfatter Skrevet April 14, 2016 Siste "spam" bilde her før 540'n er tilbake✌️ Får håpe det blir no kjøring i år da! Hvis ikke så får jeg bare trøste piske 528'n og Banedråget! Men blir vell ikke helt det samme. Men om noen har deler ( panser, grå innredning utenom stoler og dæsj ) så skrik ut. Med eller uten lister er et fett . Grå skinn dørtrekk, midtkonsoll er jo pluss lys innreding til bagasje er også noe jeg trenger samt grått teppe.
John90 Skrevet April 15, 2016 Skrevet April 15, 2016 Jeg skal ha noen grå intereør deler liggende og slenge. men hvordan tilstanden er vet eg ikkje. Har ivertfall dørtrekk, midtkonsoll og framseter ifra 540 delebilen. Kan sjekke tilstanden på di når jeg kommer hjem om du ønsker? liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet April 17, 2016 Forfatter Skrevet April 17, 2016 Supert👍 Seter har jeg. Har forsovet alt, men er litt for lys grå, vill ha litt mørkere
liffi Skrevet April 22, 2016 Forfatter Skrevet April 22, 2016 E39 er ikke helt meg, så må veie opp med no E34 også Denne har sett sine bedre dager, overaskende lite rust men kan nok trenge en liten vask får nå se hva planene er. Første omgang bare få den til og gå, så shine den litt. Mulig den blir solgt vidre til noen som vill få den på veien igjen da jeg bare måtte redde den fra der den sto for døden.. Morro og finne slike biler, men mindre morro når man ikke får tatt dem med hjem eller dem er for slitne.
sveigis Skrevet April 23, 2016 Skrevet April 23, 2016 Dette likte jeg godt Liffi . Etter felgene og dømme,har vel denne hatt sin storhetstid på begynnelse av 2000 tallet. Typisk look da. Prøv å fiks den og få den kjørbar.Det fikser du på en time med de kunnskapene du har
liffi Skrevet April 23, 2016 Forfatter Skrevet April 23, 2016 Vi får nå se hva planen er. Trodde først det var en org 535i. Men etter litt sjekking så er det nok bare en 520i med 3.5 motor så siden bilen er såpass fin for rust, lite utstyr og uten luke, bra understell osv så vurderer jeg og hive i motor og gir fra 540'n ( banedråget ) over i denne, da dråget har litt rust plager og gåent understell hehe.. Men, er noe usikker så må grubble litt. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet April 23, 2016 Skrevet April 23, 2016 Ja ok. Jeg støtter den planen der med et t eventuelt motorbytte. Ypperlig ,spesielt når den ikke har takluke . liffi reagerte på dette 1
Gabz Skrevet April 24, 2016 Skrevet April 24, 2016 Godt å se at slike gamle slitere får pustet nytt liv i seg, framfor å stå og råtne et eller annet sted. Flott initiativ Hadde jo vært en fin måte å videreføre godsakene fra banebilen òg! liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet Mai 30, 2016 Forfatter Skrevet Mai 30, 2016 Fikk henta "rustfrie" dører igår, avtagbart hengerfeste, ny M bakfanger med hengerfeste utak kommer neste uke! Samt no dørhåndtak ble kjøpt så nå begynner delene og komme på plass. danskiii reagerte på dette 1
liffi Skrevet Mai 30, 2016 Forfatter Skrevet Mai 30, 2016 Såså har ikke tid til alt nå, men vi kan si det sånn at vi skal ta oss en tur sammen i veteranbila våre neste år ✌️
sveigis Skrevet Mai 30, 2016 Skrevet Mai 30, 2016 Dette blir veldig bra. Glad du kastet deg over den og gir den en overhaul.:). Spent på resultatet tilslutt.:) liffi og Shattered reagerte på dette 2
liffi Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Skrevet Juni 13, 2016 Gammle interiøret er tilbake gitt! Kjøpte en 540ia som det gammle interiøret sto i. Så det blir stura bort nedi kjelleren tenger jeg.. Angra fra jeg solgte det. Finner ikke strøkne M interiør lenger! bimmerole94 og Freakshow reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå