Gå til innhold

Tråden om min E90 325d! Takk for alt.

Fredrik 90
 Share

Anbefalte innlegg

Du va på E30Meet ja!

Såg deg ikkje eg :( Blei mye finere med ny girkule!

Ja jeg var på Rudskogen, kjørte E34en da :) Synd vi ikke fikk hilst da, skulle jo slått av en prat, får ta det neste gang :P

Ja jeg er veldig fornøyd med kula, har fått brukt den i noen dager nå og må si meg fornøyd :D Hadde tenkt å benytte søndagen til å vaske bilene, men så får dama besøk av søstra si og de tar av gårde med E90n. Audien til søstra kan de selvsagt ikke bruke akkurat i dag som jeg skulle hatt begge bilene her :evil: Audien går vel i stykker allikevel så det er kanskje like greit at de kjører BMW :P

Ble passe irritert her nå ja :evil:

Ja det va synd, men vi får ta det neste gang :) Er ikkje ofte vi fra vestlandet kommer over med 10-12 biler :lol: Ja er det ikkje typisk at dei stikker av med bilene da?? Eg får bruke resten av dagent til å skru på på bilen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var overraskelsen på plass, selv om det lå litt i kortene hva som kom :P Endelig har jeg fått somlet meg til å kjøpe nye felger, valget falt på Zito WP 111 som jeg har hatt lyst på lenge. Blei 19" med 235/30 forran og 275/30 bak, svære bakdekk med andre ord :D Når jeg ser på bilen så kunne jeg jaggu ha hatt 20" også, som nevnt tidligere i tråden her så tåler E90 store felger pga romslige buer :)

8lqfm63xs5d6h71260jk.jpg

dslrg6lbwml371vbp6i0.jpg

zq1et8knrarc0h53revz.jpg

ilrudjaee00rocrz3pg7.jpg

ghnu79yibxh6nof7lesu.jpg

Felgene her blei jo stekt forsinket pga løkhuene på Fevik Dekk lot meg vente på felger de ikke klarte å få tak i :evil: Anders Langaas AS på Libru ordnet opp og skaffet meg dekk før avtalt tid til og med, mye hyggeligere folk og ikke noe særlig dyrere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble veldig fint.Passet perfekt på den bilen Fredrik. :)

Når det gjelder Fevik dekk er det blandede meninger.Jeg har aldri hatt noe tull med de men nå har jo jeg kun kjøpt dekk som er kurant dimensjon på og aldri bestilt noe felgpakke av de.

Det eneste jeg vet er at ting kan ta tid der hvis du bestiller noe som ikke er hyllevare.

Men tilbake til utgangspunktet,nemlig bilen din,den ble fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hyggelige tilbakemeldinger :D Jeg må si meg meget fornøyd ja, var dette bilen sårt trengte :) Merker bittelitt mer veistøy men comfortmessig så ble jeg faktisk overrasket, trodde den skulle blir enda hardere og "ubehgelig" på dårlig vei. Har også mer feste på bakdekka med 275 dekka, antispinn lampa lyste nesten konstant ved gasspådrag med gamle dekka :roll:

Nå gjeder det bare å se opp for fortauskanter, ikke noe problem for meg men for madammen er jeg litt mer redd :) Da er det godt man har E34en på originale 15" :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble veldig fint.Passet perfekt på den bilen Fredrik. :)

Når det gjelder Fevik dekk er det blandede meninger.Jeg har aldri hatt noe tull med de men nå har jo jeg kun kjøpt dekk som er kurant dimensjon på og aldri bestilt noe felgpakke av de.

Det eneste jeg vet er at ting kan ta tid der hvis du bestiller noe som ikke er hyllevare.

Men tilbake til utgangspunktet,nemlig bilen din,den ble fin.

Takk for det ja :)

Jeg har også veldig balanede føleser for Fevik Dekk, det samme har folk jeg har snakket med. Har handlet noen ganger der hvor det har gått finfint, mens så har de rota det til noen ganger også. Men det har nok litt med hvilken dag men kommer på, noen dager står jo køen helt ned til Caravan senteret :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra Fredrik :applause: du burde kanskje ha hatt 35 profil foran istedenfor 30 :) og du må få på BMW senterkopper ;)

Takker :D

BMW senter kommer skal jeg ha, men er vanskelig å få tak i sier de på dekksjappene :? BMW er visst meget strenge på dette og de riskerer bøter om de tar det inn, men kan jo få lagt på BMW logo på de Zito koppene jeg har

ble bra det Fredrik.. men hadde ikke gjort noe om den fikk litt senk også... :)

Takker for det Paul :D Jo den skulle ha vært litt ned ja, men jeg er redd for at den skal subbe inni skjermen bak pga dekk bredden :? Skal først kjøre litt nå å se hvordan det er, men så skal man ikke se bort ifra at den kanskje blir litt lavere med tiden :wink:

Dette ble fint du! :)

E90 svelger enda litt større felger ja, men i stedet kan du jo sleppe den litt ned, da hadde den blitt svært bra :wink:

Takk takk :)

Ja det hadde ikke vært noe problem med 20" her, glad jeg valgte 19" og ikke 18" :) Ja får de litt etterhvert ang senk ja, men hadde nok ikke blitt så mye iallfall. Jeg er jo originalnazi, men på nyere BMWer så kan jeg være litt mer åpen for modifiseringer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det an med senk du, for selv om du er originalnazi så har du jo slengt på 19" :wink:

Med så lite gummi bli avstanden opp til skjermen veldig stor, hvertfall visuelt sett. Du får se, er din bil og dine penger, men felgene passa bra uansett 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...