Gå til innhold

Min OEM+ biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, E61 545i prosjekt & i3S 120Ah - Nytt prosjekt!


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, mr.pingu skrev:

Så kult og noe totalt annerledes. Lykke til med dette prosjektet, blir like gøy å følge med på dette :)

Takk for det. Det blir nok å tråkke opp stien litt på egenhånd her, ja! 😅

1 time siden, flobben skrev:

Men tenkt deg hvor kult det hadde vært med softclose og key less på denne a.

 

blir spennende å følge med videre på dette prosjektet

Soft close hadde vært artig, men key less er det faktisk allerede. Disse har ikke låsbare dører, og det er allerede start-stopp knapp originalt. :P 

58 minutter siden, E.C. skrev:

Tenkte det samme, bør vel kunne få inn softclose på denne 😛

Må i så fall hente noe fra en Rolls Royce eller noe slikt, men tenker det skal få lov til å slamre godt i dørene her. Det er vel litt av sjarmen. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, dette var jo steinkult 😎 Gratulerer med kul klassiker, må jo være den eldste bilen på forumet. Jeg skammer meg nesten litt for at jeg har viet BMWer fra før 1965 så lite oppmerksomhet opp igjennom. BMW har jo en lang og rikholdig historie 😀

Jeg regner med at planen er å ta holde den nogen lunde original og det synes jeg er lurt. Men tenk å tøft det hadde vært å være den første som hot roder en 40 talls BMW. På amerikanske biler fra 30 og 40 tallet er dette ganske vanlig, gammel utenpå men med moderne Corvette motor under. Her kunne du hivd inn en B58 motor og modernisert understell og bremser 👍

Åssen går det med 545en? Er den på skilt ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...