Kjennern Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 At lyden er kanon er vel å ta litt vel mye i. FM sender funker greit når bilen står stille. Kjør en lengre tur så vil du se at du må stadig inn å endre på kanalen du sender/lytter på. Og lyden er dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 har hatt det over 1 år, har aldri endret på kanalen. kjører på 87,9. eller jo har endret den en gang, da var jeg i Gøteborg. og skurringen kommer som regel ikke av frekvensen, det kommer av at du har for høy lyd på mobilen, sett den ned 2 hakk, så har du null skurring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Hvordan styre musikk fra iphone på iDriven? har y kabel å plugger i både usb og aux. Men må styre alt fra iPhone, og det irriterer meg. Hvem vet detta? Er en E91 lci med hifi proff logic 7. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Fjeld Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Vil oppgradere telefonen i 97' E39. Er det bimmernav settene som gjelder? Er det mulighet for å spille musikk fra mobil i ny oppgradert docking i armlenet? Ønsker også å beholde cd-veksleren. Bør vel gå å koble seg inn bak dockinen å gå med en egen kabel til spilleren. Er det ikke noen mulighet for å koble seg inn på kassett spiller inngangen, istedet for cd-veksleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulvest Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Kanskje eit dumt spørsmål. Men for oss som har tv modul i bilen(analog sådan og ubrukelig). Er der muligheter å koble seg inn på her med noko? Eller er det kun video og evt. digital tuner som vil bli godtatt? Tenker jo da å fjerne tv modulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Du kan koble ryggekamera og/eller annen videokilde som f.eks. DVD-spiller, spillkonsoll eller digital TV-tuner til tv-modulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulvest Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Du kan koble ryggekamera og/eller annen videokilde som f.eks. DVD-spiller, spillkonsoll eller digital TV-tuner til tv-modulen. Tenkte meir ang uorginale duppeditter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Tenkte jeg skulle teste ut Dice med usb/aux osv til m5'n, noen som har vært borti denne versjonen tidligere? http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... ation-Kit/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Har denne i min bil Fungerer fint. Enkel å installere hvis du har cd-veksler fra før. Har du dsp lydanlegg i bilen må du ha en dsp-adapter i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Eksisterer det noen 12v moduler man kan bruke for å få digitaltv i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 RiksTv sin tuner tar 12V. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeduu Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Jeg har en e46 touring 01 mod, nå har jeg cd veksler og kassettspiller, men vil gjerne ha aux, UTEN å kutte ut cd veksler... om jeg kjøper en nyere cd spiller, hvordan kan jeg gjøre det da? har de en egen "mode" for aux? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trazor Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Er det noen her som har oppdatert til Digital TV i sin BMW? Har analog TV i min E46, men der er det jo inget signal. Er det riksTV som er løsningen? Ser jo ut som om tuneren tar stor plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese27 Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Hei! Jeg har for gammel cd spiller i min e46 2002 har ikke cd veksler og vill så gjerne ha aux?? Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Har denne i min e46 00' modell. Har kikket rundt på forumet og på mange andre plasser, bla bavarian sound werks. Har jeg mulighet for å koble til cdveksler på min, og da kunne bruke DICE Mediabridge? Eller noe lignende? Flere jeg har sett som har det montert har nyere versjoner av Business CD, gjerne 02' og utover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå