Gå til innhold

Inspirasjon fra de store stater - se og lær!

scoot
 Share

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke helt hva du maser om. 70% av bilene på filmen har pneumatisk understell som de dumper i bånn når bilen står stille. OM de hadde kjørt sånn til vanlig, hadde det uansett ikke virket i Norge pga hinsides dårlige veier. Ja, noen av de er kule.. men det er ikke akkuratt ett bra understell hverken når det kommer til komfort eller banekjøring. Noen av de hadde brukbar senk som fortsatt er kjørbart, men det er jo en haug av det i Norge også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det har ingen sagt. Vet det er heftige betongskjøter på de store motorveiene og mye dårlige småveier i storbyene feks. Veistandarden er uansett mange hakk bedre enn her hjemme, generelt.

Stance handler ikke bare om senk, men felger også. Ta en kikk på kjøp & salg av felger her på forumet (som pekepinn).. se hvor mye kopi felger som er i omløp. Der kan jeg være enig at nordmenn henger langt bak. Vi er ikke så interessert i å legge mye penger i hjul, spesielt dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faen ikke tvil om at vi i Norge henger etter, det kommer seg dog! Vi har jo fått ut endel gode norske gutter som har forstått Stance gamet, spesielt et par supergromme E38'r her på forumet.

Men så var det gutta i statene, de er alltid værst.

http://vimeo.com/29953189

Tror E38'n min var innenfor Stancework kategorien når den var

På det laveste.. Gikk ikke ann å kjøre med for min del, satt fast på fartshumpler å kom ikke ut/inn av gårdsplassen engang ;-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var glad jeg hadde jeep liberty med ballongdekk når jeg kjørte fra Las Vegas og rundt Grand Canyon. Ikke akkurat godt dekke på mye av Interstate veiene.

selv om en bil med litt bedre topphastighet hadde vært spennende da, noen steder:

tankntuzeyx77vci2s2b.jpg

Inge bomveier der, men en kan visst sponse deler av veien, om man vil. Dette strekket var sponsa av

668jsulil5fvobjzgwvb.jpg

Kjærra:

tsr8x0gxzl796u86uwnu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er viktigst at ting harmonerer.

Det er kulere med en bil hvor det er lagt ned litt jobb for at hjul f.eks. skal gå flush med skjermkant, samtidig som at det er kjørbart uten å ødelegge skjermer - istedet for å hamre den i bakken kun for å være lavere enn alle andre og samtidig tro at bilen er "stanca".

Rå film. Det begynner å ta seg opp ganske bra her til lands også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...