ehrnst Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 BRA! håper det ordner seg PS: om man skal bruke wikipedia som kilde kan man jo se her og: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E30) "The E30 3-Series was produced in four body styles, a four door saloon, a two door saloon, a five door estate (marketed as the "touring")" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Sliter litt med å tak i bilhenger akkurat nå. Våger ikke gå fra bilen her for da er den vekke når jeg kommer tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Flott at du har funnet den igjen. Var det den bilen som bl.a. jeg så bak Corsaen? Fortell gjerne hvor den stod etter at du har fått hentet den, og ikke nøl med å henge ut de ansvarlige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Kjekt at det var din bil det sykeste er jo at de har ikke prøvd å gjemme den i det hele tatt, sto liksom bare der ved siden av en husvegg,jeg så jo den fra hovedveien. og da var det bare å snu og kjøre ned å se om det var den, og det var det jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Kjekt at det var din bil det sykeste er jo at de har ikke prøvd å gjemme den i det hele tatt, sto liksom bare der ved siden av en husvegg,jeg så jo den fra hovedveien. og da var det bare å snu og kjøre ned å se om det var den, og det var det jo Bra jobbet Sherlock Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Bra det var du som fant den og ikke eier kanskje. Jeg hadde klikket i vinkel om jeg hadde funnet min egen bil. Blandede følelser, kan man si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Bimmers search and rescue slår til igjen. Dette forumet har hjulpet til med å funnet igjen sykt mange biler over årene jeg har vært her. Kanskje begynne å selge stickere med "this car is protected by bimmers.no" . Mye mer avskrekkende enn alskens DEFA og Securitas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Kanskje det kunne vært en idè og laget en egen tråd... så kan folk legge ut info som trådstarter kan oppdatere i første post. Og btw.. godt å høre at bilen ble funnet. Får bare håpe politiet får tatt de skyldige... faren for gjentakelse er vel rimelig stor om ingenting skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Bingo fant bilen ved et trenings senter rett etter rundkjøringen hvor en svinger ned til Kopervik. De skyldige har brukt digre jekkestropper over panser og bakluke så den er litt trykt inn her og der, men det spiller ingen rolle da alle skadde paneler må byttes uansett. Nå står bilen trygt i en garasje God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Så bra den ble funnet,ikke ofte det skjer desverre. Selge forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Er jo bare å ta en tur til brekke det å se om du ser en henger elle en Corsa Hør litt med roaldJ, han bor i nærheten av brekke så kansje han vet hvem som kjører den bilen. Du har btw en 2 dørs sedan, ingen coupe.. Men håper bilen blir funnet i god behold, lykke til! 2 dørt sedan?? En bil med to dører er en coupe, en med 4 er en sedan/limousine. Håper bilen kommer til svars igjen! Der tar du feil Larsen En coupe har skrått bakvindu. e30 har aldri kommet som coupe. Den heter 2 dørs. ETK er uenig. http://realoem.com/bmw/select.do?kind=P ... s=M&arch=1 You Have Selected: 01/1985 E30 316 Coupe M10 Europe Left hand drive Manual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Så bra og høre du fikk den tilbake! Vet du hvem som tokk den ? Og hva sier politiet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Har selv blitt frastjålet bilen min, politiet hørte bare om de ulike tingene som lå igjen i bilen hørte til dem(tomflasker og sjokoladepapir..) så hørte man ikke noe mer fra dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Heng ut synderen, så kan vi holde et fredelig bimmerstreff på gårdstunet til vedkommede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå