Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det staget såg ikke dumt ut! Hvor mye koster det og er det åpent i midten (altså mellom de tre boltene til tårnlager)?

Blir spennende å se hvordan bilen føles nå :) Jeg betalt ca 3000 for det og de dekslene over tårnlageret kan tas av. Bare si i fra hvis du vil ha delenumerene, har de liggende på eget dokument ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at du hadde tråd en gang! Hehe.

For en flott bil :) Blått er rått!

 

Var det på denne dekkene gikk? :) Håper i så fall du hadde mer kulde og snø enn vi hadde her i vinter. Fikk ikke litt bruk for dem alikevel. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk! Driver og leter i delekatalogen uten hell. Hadde egentlig tenkt å kjøpe ett som går tvers over, pga topplagerene til luftunderstellet stikker for høyt opp til at det originale kan brukes, men dette ser jo bedre ut!

 

Forøvrig en veldig fin bil du har! Kjenner jeg er litt misunnelig på fargen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at du hadde tråd en gang! Hehe.

For en flott bil :) Blått er rått!

 

Var det på denne dekkene gikk? :) Håper i så fall du hadde mer kulde og snø enn vi hadde her i vinter. Fikk ikke litt bruk for dem alikevel. :P

Tusen takk :) det er denne de skal på, ble ikke mye brukt siden vinteren her bare var i januar. Men fikk prøvd de på glatte fjell veier, helt knall dekk! :)

 

Ja takk! Driver og leter i delekatalogen uten hell. Hadde egentlig tenkt å kjøpe ett som går tvers over, pga topplagerene til luftunderstellet stikker for høyt opp til at det originale kan brukes, men dette ser jo bedre ut!

 

Forøvrig en veldig fin bil du har! Kjenner jeg er litt misunnelig på fargen. ;)

Tusen takk :) bilen din er blitt helt rå med OZ felgene.

Det er deler som bare er til M3, men jeg fant delenummerne. Dette var det jeg trengte med antall, slenger også med "guiden" jeg brukte. En som har montert dette på sin 335i. Vil også anbefale deg å handle av koed, jeg fikk pris på dette fra GS og da ble det rett under 4000,- :)

http://www.billswebspace.com/335M3StrutBraceInstallation.htm

1 Styk 51618055091 Ring, dome cross-brace, left

1 Styk 51618055092 Ring, dome cross-brace, right

2 Styk 51618044553 Domstrebe

1 Styk 51618045860 Aufnahme Domstrebe

4 Styk 07119904401 Sechskantschraube

6 Styk 51717895241 Møtrik

4 Styk 31316769731 Møtrik M8 Selvlåsende

2 Styk 51617891281 Abdeckkappe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Grom vogn :) følger med her :P Rart jeg aldri har sett bilen din da jeg bor i Lillestrøm  8-[

Tusen takk :) kikket innom tråden din, mener å huske å ha sett bilen din. Bare å blink når du ser meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Da skjer det litt igjen :)

Bestilte for en stund siden utstyr for koding og M3 krengestag bak. Og må si at krengestaget er topp 10 av modifiseringene jeg har gjort med bilen, bilen krenger mye mindre og burde vært levert slik fra fabrikken.

Så koding, slet en del med programvaren men takket være Bjorneoen så fungerer det. Har så langt bare kodet Digitalt speedometer og mer skal det bli! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...