ahj Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Endelig kom sommerhjula på. Det kommer flere bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Ser veldig bra ut nå Fikk du orden på monteringen til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Ser veldig bra ut nå Fikk du orden på monteringen til slutt? Tusen takk! Det ordnet seg. Veldig fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 M225 hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 M225 hjul? Helt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 pent, du får ta noen bedre bilder når været bedrer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Endelig ble det pent vær, så det ble noen bilder av bilen med sommerhjul og senk Jeg er ikke den beste fotografen, men jeg prøver Tok noen interiør bilder samtidig Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Det er utrolig hvor ryddig bilen blir med et slikt oppsett som dette. Ikke noe jalla og ikke noe tull. Thumbs up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Det er utrolig hvor ryddig bilen blir med et slikt oppsett som dette. Ikke noe jalla og ikke noe tull. Thumbs up! Tusen takk Lasse! Det varmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbrew Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Ble det noe forskjell kjøremessig med tanke på komfort krenging med hartge fjørene? Dette er vel egentlig eibach pro kit fjørene etter det jeg har forstått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Ble det noe forskjell kjøremessig med tanke på komfort krenging med hartge fjørene? Dette er vel egentlig eibach pro kit fjørene etter det jeg har forstått? Jeg vil vell si at det er like komfortabel som før. Veldig fornøyd med dette settet. Det om det egentlig er eibach aner jeg ingenting om. Bare å bestille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Pent! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Nice Dette var en fin bil, farge, hjul og alt stemte! Utroig fine felger, hadde de selv på min E92 og kan ikke skjønne at folk bytter de bort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Nice Dette var en fin bil, farge, hjul og alt stemte! Utroig fine felger, hadde de selv på min E92 og kan ikke skjønne at folk bytter de bort... Tusen takk! veldig fornøyd med bilen, spesielt med sommerhjul At folk bytter disse felgene bort er et mysterium for meg, veldig fine felger og jeg er veldig glad for at valgte disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå