ahj Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Yes, det skal vi få til. Bare å plinge på så blir det tur Det er blant annet på'n:M-pakke, comfort pakke, sota ruter, le Mans blå, 18" sommer og 17" vinter, Harman-kardon anlegg. sikkert glemt noe å Høres ut som en veldig flott bil dette Har ennå ikke fått kjøpt meg vinterdekk Så må få gjort det snart, er vel ikke lenge til snøen kommer Kjipt det. Blir det 19"? eller må du bite i det sureeple og ta 18"? Nå har jeg jo allerede kjøpt 19'' felger, så da må jeg jo nesten bare kjøre på med det i år, men kan sikkert bare drite i og komme meg fram... Men bredden blir jo ''bare'' 235 da Det funker, får håpe på hard pakket snø da Jeg kjører på 225. Men du har jo en DEL mer gamp enn meg Men hvis du setter deg fast, kan jeg låne muttern sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Det funker, får håpe på hard pakket snø da Jeg kjører på 225. Men du har jo en DEL mer gamp enn meg Men hvis du setter deg fast, kan jeg låne muttern sin Ja, også får jeg holde meg unna bratte oppoverbakker.. blir nok ikke min bil som blir brukt til trysil osv Ja har vel endel mer gamp, på vintern slipper den jo bare du puster på gassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Det funker, får håpe på hard pakket snø da Jeg kjører på 225. Men du har jo en DEL mer gamp enn meg Men hvis du setter deg fast, kan jeg låne muttern sin Ja, også får jeg holde meg unna bratte oppoverbakker.. blir nok ikke min bil som blir brukt til trysil osv Ja har vel endel mer gamp, på vintern slipper den jo bare du puster på gassen Det er sant. Men husk "ikke vær bæsj, legg bilen på tvæsj" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Se der ja, gratulerer så mye med en flott E90. 235/35-19 er ikke noe problem å komme seg fram med når man kjører med skikkelige dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Se der ja, gratulerer så mye med en flott E90. 235/35-19 er ikke noe problem å komme seg fram med når man kjører med skikkelige dekk.. Det er sant Bare å finne den dimmen billig men bra Tusen takk, utrolig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Var det bare jeg som ikke fikk billig og bra til å stemme..? Kvalitet koster desverre, men når det gjelder vinterdekk er det vel ikke det man skal spare på. Jeg er ikke i tvil om hva jeg ville ha valgt av jalla-dekk til 6000kr eller kvalitetsdekk til 12000kr.. Det er jo ikke den store medkostnaden heller med alle de fordelene det innebærer - misforstå meg rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Var det bare jeg som ikke fikk billig og bra til å stemme..? Kvalitet koster desverre, men når det gjelder vinterdekk er det vel ikke det man skal spare på. Jeg er ikke i tvil om hva jeg ville ha valgt av jalla-dekk til 6000kr eller kvalitetsdekk til 12000kr.. Det er jo ikke den store medkostnaden heller med alle de fordelene det innebærer - misforstå meg rett. jaja, men har sjekk pris for jacobsen91. nokian er på 14500 og conti er på 12000. Det jeg mente med billig. Men hva kjører du med a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 de prisene stemmer nok veldig godt gitt.... har akkurat handla 19 til vintern selv og det er ikke noe billig dimensjon å skaffe, men det ser kult ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 de prisene stemmer nok veldig godt gitt.... har akkurat handla 19 til vintern selv og det er ikke noe billig dimensjon å skaffe, men det ser kult ut da Yes, dyrt er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 få ut noen flere bilder da:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 få ut noen flere bilder da:)? Da kommer det bilder Bytte grill her om dagen. Synes det ble bra. hva synes dere? I dag regnet det ikke så tok en vask og wax't bilen for første gang Ny grill så litt random bilder Noen som ser hva som er i bakgrunn? Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 nydelig bil:) vanskelig å bytte grillen:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 nydelig bil:) vanskelig å bytte grillen:)? Nei, bare løsne klipsene nederst og på siden og dra forsiktig Skal du ha svart grill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 har lyst på sort. men ikke helt bestemt meg:P du hadde ikke giddi å satt på de sorte du har da. å tatt et bilde så jeg får sett hvordan de blir:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Meget pent. Venter spendt på noen skikkelige interiørbilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå