Turbo-HF Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Meget pen bil, flott E90! Vil gjerne se den live! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Meget pen bil, flott E90! Vil gjerne se den live! Tusen takk, fortsatt en del planer igjen å få se den live skal la seg gjøre, blir vell en del treff år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Meget pen bil, flott E90! Vil gjerne se den live! Tusen takk, fortsatt en del planer igjen å få se den live skal la seg gjøre, blir vell en del treff år Gode nyheter, ser frem til å få kjørt min, også, lov til å se på den da, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Meget pen bil, flott E90! Vil gjerne se den live! Tusen takk, fortsatt en del planer igjen å få se den live skal la seg gjøre, blir vell en del treff år Gode nyheter, ser frem til å få kjørt min, også, lov til å se på den da, ja! Det skjønner jeg gleder meg til våren kommer for fullt, sommerhjul, polering og noen nye deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Tusen takk, fortsatt en del planer igjen å få se den live skal la seg gjøre, blir vell en del treff år Gode nyheter, ser frem til å få kjørt min, også, lov til å se på den da, ja! Det skjønner jeg gleder meg til våren kommer for fullt, sommerhjul, polering og noen nye deler Ja, 19" gleder seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Liten oppdatering i dag. Fant ut at de standard pedalene var kjedelige, så bytta dem ut Gamle Nye Siden det begynner å bli vår så kommer det noen nye deler framover Har du noen forslag er det bare å komme med det Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Se her, ja, absolutt litt friskere detaljer, ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Strøkent, Andrè. Slike detaljer setter virkelig prikken over i'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Se her, ja, absolutt litt friskere detaljer, ser bra ut! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Strøkent, Andrè. Slike detaljer setter virkelig prikken over i'en. Tusen takk Lasse, utrolig fornøyd med hvordan dette ble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Liten oppdatering i dag. Fant ut at de standard pedalene var kjedelige, så bytta dem ut Gamle [ Bilde ] Nye [ Bilde ] Siden det begynner å bli vår så kommer det noen nye deler framover Har du noen forslag er det bare å komme med det Flott bil. Like fargen. Ikke mye som skal til førr å sette prikken over i en... Havari på støvsugern?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Tusen takk, kommer noe mer om noen dager Den har havaret, tok bilde før jeg sugde det opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Det kom noen hyggelige pakker i posten, blir deilig når dette kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Se å få ut noen bilder fra utsiden snart, kan ikke la ny høyde og slike felger ligge å gjemme seg i garasjen! Blir vel kanskje å se denne på C&C treffet og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Se å få ut noen bilder fra utsiden snart, kan ikke la ny høyde og slike felger ligge å gjemme seg i garasjen! Blir vel kanskje å se denne på C&C treffet og? De kommer. Akkurat nå så står bilen misfornøyd på vinterdekk Prøver å komme meg på C&C treffet, har eksamen seks dager etter det så må se an hvor mye som står igjen å lese men regner med at jeg drar og kaller det eksamens fri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå