awt Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Virker som en fantastisk tur. Har hatt noen turer nedover selv, men på langt nær så "ekstrem" som dette her. Ser frem til du har fått skrevet mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Jeg blir forstyrret av bildet ditt Downpipe. viktig å få med di beste tinga i livet, fruen og sommerbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Dette ser utrulig morro ut! Jeg er begynt å planlegge neste år allerede, og vil prøve meg på litt flere land enn Danmark og Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Kjempebra reisebrev! Mange bilder og flott skriving. Er kos å lese reisebrev og drømme om sommer igjen... Har du bilder av den bruktbilplassen? Link til nettsiden selgeren ga deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Knallbra lesing det her, kommer til å følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Artig å lese Har alltid drømt om å ta en lang bilferie, satser på den drømmen går i oppfyllelse når jeg får lappen Kan anbefales ja, lurt og legge opp en del kronasje først... en slik tur koster bestandig mye mer enn forventet Hadde vi hatt mere tid ville turen blitt lengre, kom pluttselig inn på en skole jeg hadde søkt på og fikk beskjeden tidlig en morgen da vi satt og spiste frokost i frankrike Hadde det ikke vært for skolestart 22Aug hadde turen blitt forlenget med ca 10 dager Virker som en fantastisk tur. Har hatt noen turer nedover selv, men på langt nær så "ekstrem" som dette her.Ser frem til du har fått skrevet mer. Når man først legger seg opp en slik tur, spesielt fra her oppi nord som er +140mil lengre enn for dere der nede i sør kan det være greit og få oppleve mest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Kjempebra reisebrev! Mange bilder og flott skriving. Er kos å lese reisebrev og drømme om sommer igjen...Har du bilder av den bruktbilplassen? Link til nettsiden selgeren ga deg? Mener jeg fremdeles har kortet liggende i bilen, skal se etter når jeg kommer hjem Eneste bildet jeg har er det fra den glassbroa imellom byggene, under den var sto bruktbilene. Dette ser utrulig morro ut! Jeg er begynt å planlegge neste år allerede, og vil prøve meg på litt flere land enn Danmark og Tyskland Vil tro du vil finne en del inspirasjon litt litt lengre ut i reisebrevet Lurt og tenke litt igjennom hvilke land man planlegger, ikke bestandig like greit med verksteder i f.eks Frankrike, Spania, Italia og kansje store deler av øst-Europa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Jeg blir forstyrret av bildet ditt Downpipe. viktig å få med di beste tinga i livet, fruen og sommerbilen Ser ingen bil jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 venter i spenning på fortsettelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Bra lesestoff og mange gode bilder =) Jeg har selv vært tre turer gjennom Europa med min gamle bil. Til sommer skal jeg ta en ny roadtrip med E61en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Hyggelig lesestoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Flott tråd, dette. Ser frem til flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Flott tur! har hytte i geiranger faktisk:) Har du fortsatt den nettsiden han tyskeren ga deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Har litt tidspress for og få ferdig to skoleoppgaver, få klargjort utstyr før jeg reiser ut på jobb om mandag eller Tirsdag pluss at jeg må få støpt gulv i dusjen på badet og kledd en vegg med gips før jeg reiser... kan dermed ikke love noen flere bilder før ut i uka Var ute i bilen og så etter kortet til han selgeren uten hell... Men fant vha google fram til BMW hamburg's nettside og fant bruktbilene her, 1040 biler faktisk http://gebrauchtwagen.bmw-hamburg.de/bm ... fault.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå