ZhilleN Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Hei hei folkens! Lurte på om jeg blir skuffa hvis jeg kjøper meg en 318i, har hatt 320 tidligere, går 318 mye dårligere? Noen typiske feil osv? Thanks for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Skuffa? Tja, jeg vet ikke hva du tenker på skuffa. Men du får jo ikke 6'r lyden, og det er jo litt forskjell på 116hk kontra 150hk. Jeg hadde en 318i E36, storfornøyd jeg, men noen racer var den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Hei hei folkens! Lurte på om jeg blir skuffa hvis jeg kjøper meg en 318i, har hatt 320 tidligere, går 318 mye dårligere? Noen typiske feil osv? Thanks for svar! Den er jo litt dauere men ikke mye eneste du blir skuffa over er at 6 er lyden er borte. Gikk fra 325 til 318 da ble jeg skuffa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 spørs hva bruksområdet ditt er, en bruksbil er den kurrant til, skal du på bane bør du ikke kjøpe det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 da jeg gikk fra 1.8 til 2.5 fikk jeg nesten sjokk over hvor sprek bilen var, om du skal bruke den til pendling funker den nok fint som andre sier, banebil er det ikke nei men du kan jo alltids ha det gøy på vinterføre med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Er vel ikke verre enn å ferdigstille prosjektet ditt? Så er det ikke så farlig om hverdagsbilen er dau. Jeg synes det er helt genialt å ha en dau 318i, for da er det ekstra kjekt å ta meg en tur i Z4en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Er vel ikke verre enn å ferdigstille prosjektet ditt? Så er det ikke så farlig om hverdagsbilen er dau.Jeg synes det er helt genialt å ha en dau 318i, for da er det ekstra kjekt å ta meg en tur i Z4en. Det er helt sant, det er sunt å ha litt kontraster mellom bruksbil og godbil. Tidligere har jeg hatt 318i og 520i som bruksbiler, da var det alltid like spennende å ta seg en tur i e30en. Etter at jeg gikk over til 530d som bruksbil, dukka oppgraderingsspøkelset opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Hehe morsomt og høre folks meninger, jeg tenkte og kjøpe meg en e36 318, nettopp fordi jeg allerede har en sinnsykt sprek bil, da er det morsomt og få den følelsen og gå fra dødt, til kvast! Morsomt og bruke om vinteren kan jeg tenke meg den er, blir nok godt brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Jeg gikk fra en 1997 E36 323i til en 2003 E46 318d Touring og har aldri angret på dette valget. Det er mest et spørsmål om forventningene blir tilfredsstilt. Har man urealistiske forventninger blir man naturligvis skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Ja jeg tenker på at det er lyden jeg kommer til og savne mest egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 du får ta opp lyden, brenne den på en cd og høre på den da vettu! på den måten kan du ikke bli skuffa! Trikset er å forvente minst mulig, da blir du i beste fall positivt overraska! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Eller så kan han kjøpe seg en soundracer. Så får du enten v8 eller v10 lyd i bilen! http://www.latestbuy.com.au/sound-racer ... itter.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Hehe morsomt og høre folks meninger, jeg tenkte og kjøpe meg en e36 318, nettopp fordi jeg allerede har en sinnsykt sprek bil, da er det morsomt og få den følelsen og gå fra dødt, til kvast! Kan jeg spørre hva den sinnsykt spreke bilen er? Tror ikke du blir skuffa over en 318, men bare husk hva en 318 er. Som nevnt, ha dårlige forhåpninger til den, så blir du positivt overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Bmw e30 med noe snadder! kommer prosjekttråd snart, skal også sebde odkjenningspapirer.. Har allerede kjøpt meg 318 jeg nå, og stortrives med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 e36 318 syns jeg går meget bra mtp hvor liten motor det er.. føles frisk og drar greitt henger på et tonn uten at det føles helt galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå