Gå til innhold

Blir jeg skuffa hvis jeg kjøper meg 318 e36?..

ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

Hei hei folkens!

Lurte på om jeg blir skuffa hvis jeg kjøper meg en 318i, har hatt 320 tidligere, går 318 mye dårligere? Noen typiske feil osv?

Thanks for svar! :)

Den er jo litt dauere men ikke mye ;)

eneste du blir skuffa over er at 6 er lyden er borte.

Gikk fra 325 til 318 da ble jeg skuffa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke verre enn å ferdigstille prosjektet ditt? Så er det ikke så farlig om hverdagsbilen er dau.

Jeg synes det er helt genialt å ha en dau 318i, for da er det ekstra kjekt å ta meg en tur i Z4en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke verre enn å ferdigstille prosjektet ditt? Så er det ikke så farlig om hverdagsbilen er dau.

Jeg synes det er helt genialt å ha en dau 318i, for da er det ekstra kjekt å ta meg en tur i Z4en.

Det er helt sant, det er sunt å ha litt kontraster mellom bruksbil og godbil. Tidligere har jeg hatt 318i og 520i som bruksbiler, da var det alltid like spennende å ta seg en tur i e30en. Etter at jeg gikk over til 530d som bruksbil, dukka oppgraderingsspøkelset opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe morsomt og høre folks meninger, jeg tenkte og kjøpe meg en e36 318, nettopp fordi jeg allerede har en sinnsykt sprek bil, da er det morsomt og få den følelsen og gå fra dødt, til kvast! :)

Morsomt og bruke om vinteren kan jeg tenke meg den er, blir nok godt brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk fra en 1997 E36 323i til en 2003 E46 318d Touring og har aldri angret på dette valget. Det er mest et spørsmål om forventningene blir tilfredsstilt. Har man urealistiske forventninger blir man naturligvis skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe morsomt og høre folks meninger, jeg tenkte og kjøpe meg en e36 318, nettopp fordi jeg allerede har en sinnsykt sprek bil, da er det morsomt og få den følelsen og gå fra dødt, til kvast! :)

Kan jeg spørre hva den sinnsykt spreke bilen er?

Tror ikke du blir skuffa over en 318, men bare husk hva en 318 er.

Som nevnt, ha dårlige forhåpninger til den, så blir du positivt overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...