Fredrik Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Røyklukt i en bil er ikke en mangel eller feil, slitekant på skiver bak på en bil som har gått 100`er normalt, dugg på innsiden av ruter kommer som regel av tett pollenfilter, risting i ratt kan vel være slakk i ett endeledd, bærekule, foring eller kast i skiver, også helt normalt på en bil som er brukt! Steinsprut og riper! i kanaler, igjen, bilen er brukt. Jeg er helt enig... +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 OK, så det er tydeligvis litt småplukk på den, men styr unna var da veldig sterkt...+10Røyklukt i en bil er ikke en mangel eller feil, slitekant på skiver bak på en bil som har gått 100`er normalt, dugg på innsiden av ruter kommer som regel av tett pollenfilter, risting i ratt kan vel være slakk i ett endeledd, bærekule, foring eller kast i skiver, også helt normalt på en bil som er brukt! Steinsprut og riper! i kanaler, igjen, bilen er brukt. Og en klarer også og mene at denne må være kollisjonsskadet Det er lurt og tenke seg litt om før man publiserer ting på nettet. PS! jeg røyker ikke +1 Du vet, enkelte ELSKER jo og arrestere folk uten å egentlig ha peiling selv! Sålenge prisen er riktig, er enden god. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Det er jo snakk om en bruktbil. 300k for en Alpina er vel ikke en upris, selv om det er tegn til at den er brukt. Når du skriver styrunna, så regnet jeg med at det var på kanten av svindel, eller store feil. Hadde heller gått for en D3 Alpina med plukk, enn en ny Golf 1.6tdi, for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Vil knapt kalle det en alpina. Det er en 323d med litt emblemer. Fin bil - for all del - men utenom litt klistremerker er det svært lite som gir meg en feit en i buksa. Ville mye heller hatt Fredrik90`s 325d, det er ihvertfall en 6`er.. Denne modellen er for meg selve symbolet på hva som har gått galt etter murens fall, nemlig profittjag på bekostning av bespokenhet. En fin hverdagsbil for all del, men så langt fra en performance-bil som du kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Men det er faktisk en bruktbil til 300.000,- kroner. Om jeg skulle kjøpt en bil til så mye penger, så hadde jeg aldri i verden godtatt så mange feil/mangler(om disse opplysningene stemmer). Mulig jeg som bare er rar... Det spiller jo overhodet ingen rolle om det er en bruktbil til 50 000 eller 300 000? Brukt er brukt, og man får som regel hva man betaler for. Nå har ikke jeg fulgt med så mye på hva disse modellene har blitt solgt for, men i fjor stod det en '06 mod D3 til salgs for i overkant av 350 000. Vi har nok litt forskjellig syn på dette, Tore. En bruktbil til 50.000,- som sikkert er fra 90-åra som har rullet 200k+ lider såklart av noen feil. En bruktbil til 300.000,- som er fra 2006 som har rullet 90k bør ikke ha såpass med feil som skrevet over her. Ihvertfall ikke hvis man ikke blir informert om dette... Selvfølgelig ikke. En 90-modell bør jo ikke ha feil den heller, men det pleier den normalt sett å ha. Da blir den priset deretter, noe jeg også synes denne D3'n har blitt. Du får ingen strøken Ferrari 355 til 300k heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Synes ikke bilen hadde noen "styr unna feil" Hadde det vært farlig og skjult rust som var problemet så hadde det helt klart vært en "styr unna bil", Men her er det bare slite ting som er problemet. ikke noe og hyle om. Dette er min mening, en fin bil til en helt kurrant pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Latterlig tråd.. sånne bagateller og gå av skaftet?! LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Latterlig tråd.. sånne bagateller og gå av skaftet?! LOL Vil ikke si at en så ny bil som lekker i vinduspakkninger er en bagatell da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Latterlig tråd.. sånne bagateller og gå av skaftet?! LOL Vil ikke si at en så ny bil som lekker i vinduspakkninger er en bagatell da Finnes det noe bevis på at den lekker rundt vinduene? Er nok at det er lenge siden de har vært vasket så vil de dugge.... evt mye kjøring av AC for så å ha den avskrudd osv..... Syns dette var voldsomt til hyling over noe som ikke er noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Styre unna var veldig overdrevent da. Synes ikke feilene var skremmende, bilen er brukt. Det med dugg er jo en litt spesiel ting i disse dager. Er jo så kaldt og fuktig ute her i Bergen at tilogmes min spell nye firmabil dugger som fy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ollie78 Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Latterlig tråd.. sånne bagateller og gå av skaftet?! LOL + 1 Er en bruktbil detta, noe må man nesten forvente å finne. Alpina eller ikke.... Må si meg enig med han karen som ikke akkurat får stake av denne bilen. Det er en 4-dørs sedan, med ett dieseldyr og no Alpina-stæsj limt på her og der. Knapt noe jeg ville skrytt hjem om Tirrer sikker noen her men-men... Jeg vet om mange andre vogner jeg før ville brukt 300 Laken på, noen av dem ikke Bmw en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 øøøøyh Olle, det er en Alpina Biturbo jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ollie78 Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 øøøøyh Olle, det er en Alpina Biturbo jo! Opss.....my bad. En liten snurre og en enda mindre snurre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 I og med at noen av dere har konkludert/synset om at det er gåene vinduspakninger, er dette et stort problem på disse bilene? Jeg synes det høres veldig tvilsomt ut.. Har opplevd gåen pakning på en bakrute på en bil, det var konstant "rå" dugg i smale felter helt inn mot kanten. Dugger ikke igjen hele bilen. Når det gjelder vibrasjonen i rattet så høres jo dette ut som casterstag el. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 I og med at noen av dere har konkludert/synset om at det er gåene vinduspakninger, er dette et stort problem på disse bilene? Jeg synes det høres veldig tvilsomt ut.. Har opplevd gåen pakning på en bakrute på en bil, det var konstant "rå" dugg i smale felter helt inn mot kanten. Dugger ikke igjen hele bilen. Jeg tenker alltid på kollisjons-skade jeg når jeg hører om lekasje rundt vinduer, dører eller lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå