ZhilleN Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Awesome cars, for awesome guys...Like Me! Behind this ass of my car, laying my shotgun! Im fuck in my car, you cant see it because my car got Stanced! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Er mye forskjellig, jeg vurderer å klistre denne på min fars Hilux: "Lifted, because fat chicks can't jump" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Kjøp mange, så kan du lage sticker bomb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Sticker bombing er kult, i hvertfall på JDM-biler! Lurer på hvordan en E39 hadde sett ut med stickerbombet frontfanger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Bruk den klumpen du har på toppen av ryggraden, så skjønner du nok at de som har det, har det for en grunn. Mange idioter på veiene, og greit å kanske informere om at det ER barn i bilen, sånn at trafikanter bak kan holde LITT avstand. Get it? Ikke alltid så enkelt det! Sånne idiot kommentarer vil jeg ha meg frabedt! Skjerp dere og oppfør dere som voksene, folkeskikk gjelder på internett også! Jeg leser det som " Våre unger er så sykt spesielle og verdifulle - vær forsiktig rundt vår bil ". Det er en form som egoisme jeg ikke synes noe om, hva med alle ungene i biler uten klistremerker?Så - helt enig med fredrik 90 Det er nettopp sånn jeg også oppfatter "Barn i bilen" klistremerker! Uansett hva som er inne i bilen så skal man holde avstand og vise forsiktighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Tenkte å besudle den gamle haugen min med et "morsomt" klistremerke i bakruta just for the lulz...Noen som har noen ideer? Tenkte egentlig: "ikke le, dattera di har pult i baksetet!" Noen andre gode forslag? ( vet fredrik kommer til å vri seg i graven her, men det er bare en sticker. kan enkelt tas av ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Det var ingen idiotkommentar, Fredrik. Om du syntes det, så skal jeg være så barnslig av meg tilbake å si at du hadde en idiotkommentar om barn i bilen-skiltene. Det er der for en grunn. Så enkelt. Like enkelt som at noen bevisst vil ha et M3/M5 merke bakpå sin M-bil. Men, da er det nok av annen betydning. Som f.eks: "Try me". Skjønner du poenget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Det var ingen idiotkommentar, Fredrik. Om du syntes det, så skal jeg være så barnslig av meg tilbake å si at du hadde en idiotkommentar om barn i bilen-skiltene. Det er der for en grunn. Så enkelt.Like enkelt som at noen bevisst vil ha et M3/M5 merke bakpå sin M-bil. Men, da er det nok av annen betydning. Som f.eks: "Try me". Skjønner du poenget? Jeg synes de Barn i bilen skiltene er tullete, og da vil jeg ikke ha at noen kommer med tullebemerkninger fordi man har forskjellig syn på saken. Jeg begynner bare å bli grundig lei av negative kommentarer fra enkelte forumbrukere hver gang jeg skriver noe! Og det er jævla rart at det kun er dem samme om og om igjen! Dem det gjelder vet hvem det er og det er så unødvendig og useriøst at jeg har vurdert å raportere til moderator noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Du om det. Jeg syntes det er bra de har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Syns det er ganske bra med disse (er barn i bilen) klistremerkene,så kanskje noen ser disse å tenker seg litt mere om før dem kjører som idioter.Hvis dette kan hjelpe er det jo bare + Dette er min mening da To slow and low for fat menn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Det er vel en smule drøyt a la seg provosere av at noen har et lite "barn i bilen"-merke på bilen sin. Folk som kjører idiot med unger i bilen derimot, de skulle vært tatt rundt hjørnet og fått en dose bly i nakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Liker det jeg ser her. Jeg skal definitivt ha barn i bile-skilt i ruta når onkelungen min er stor nok til at jeg kan ta hu med i bilen, og henter i barnehage osv. Tråden har spora litt av nå, så kanskje vi skal holde oss til tema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 En tommel opp til Fredrik90!! Til dere andre som enda ikke har skjønt det: Trafikkreglene er like for alle!!!!!!!!!! Du skjønner jeg er ungkar og min hund er like dyrbar for meg som deres barn er for dere, eventuellt meg selv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den dagen jeg får drømmebilen. (Heller mot e3 3.0S) "Tenk grønt, denne bilen forurenser 1/100 av en Toyota Prius!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 En tommel opp til Fredrik90!! Til dere andre som enda ikke har skjønt det: Trafikkreglene er like for alle!!!!!!!!!! Du skjønner jeg er ungkar og min hund er like dyrbar for meg som deres barn er for dere, eventuellt meg selv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den dagen jeg får drømmebilen. (Heller mot e3 3.0S) "Tenk grønt, denne bilen forurenser 1/100 av en Toyota Prius!" Jeg har sett klistremerker som forteller at det er hund i bilen også. Jeg for min del ser ingen grunn til å ha et sånt klistremerke selv om jeg har hund baki. Som Fredrik var innpå, skal folk ta like mye hensyn uansett hva som er inni bilen forran. Men jeg kan ikke si at jeg blir provosert av "barn i bilen" merker, så lenge jeg slipper å besudle min egen bil med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 BMW The ultimate Drifting Machine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå