Gå til innhold

Klistremerker i bakruta

Erebus
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bruk den klumpen du har på toppen av ryggraden, så skjønner du nok at de som har det, har det for en grunn.

Mange idioter på veiene, og greit å kanske informere om at det ER barn i bilen, sånn at trafikanter bak kan holde LITT avstand.

Get it?

Ikke alltid så enkelt det! :lol:

Sånne idiot kommentarer vil jeg ha meg frabedt! Skjerp dere og oppfør dere som voksene, folkeskikk gjelder på internett også!

Jeg leser det som " Våre unger er så sykt spesielle og verdifulle - vær forsiktig rundt vår bil ". Det er en form som egoisme jeg ikke synes noe om, hva med alle ungene i biler uten klistremerker?

Så - helt enig med fredrik 90 :)

Det er nettopp sånn jeg også oppfatter "Barn i bilen" klistremerker! Uansett hva som er inne i bilen så skal man holde avstand og vise forsiktighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å besudle den gamle haugen min med et "morsomt" klistremerke i bakruta just for the lulz...

Noen som har noen ideer? Tenkte egentlig:

"ikke le, dattera di har pult i baksetet!"

Noen andre gode forslag? ( vet fredrik kommer til å vri seg i graven her, men det er bare en sticker. kan enkelt tas av ;) )

[-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ingen idiotkommentar, Fredrik. Om du syntes det, så skal jeg være så barnslig av meg tilbake å si at du hadde en idiotkommentar om barn i bilen-skiltene. Det er der for en grunn. Så enkelt.

Like enkelt som at noen bevisst vil ha et M3/M5 merke bakpå sin M-bil. Men, da er det nok av annen betydning. Som f.eks: "Try me".

Skjønner du poenget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ingen idiotkommentar, Fredrik. Om du syntes det, så skal jeg være så barnslig av meg tilbake å si at du hadde en idiotkommentar om barn i bilen-skiltene. Det er der for en grunn. Så enkelt.

Like enkelt som at noen bevisst vil ha et M3/M5 merke bakpå sin M-bil. Men, da er det nok av annen betydning. Som f.eks: "Try me".

Skjønner du poenget?

Jeg synes de Barn i bilen skiltene er tullete, og da vil jeg ikke ha at noen kommer med tullebemerkninger fordi man har forskjellig syn på saken.

Jeg begynner bare å bli grundig lei av negative kommentarer fra enkelte forumbrukere hver gang jeg skriver noe! Og det er jævla rart at det kun er dem samme om og om igjen! Dem det gjelder vet hvem det er og det er så unødvendig og useriøst at jeg har vurdert å raportere til moderator noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mrgreen:

En tommel opp til Fredrik90!!

Til dere andre som enda ikke har skjønt det:

Trafikkreglene er like for alle!!!!!!!!!!

Du skjønner jeg er ungkar og min hund er like dyrbar for meg som deres barn er for dere,

eventuellt meg selv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den dagen jeg får drømmebilen. (Heller mot e3 3.0S)

"Tenk grønt, denne bilen forurenser 1/100 av en Toyota Prius!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mrgreen:

En tommel opp til Fredrik90!!

Til dere andre som enda ikke har skjønt det:

Trafikkreglene er like for alle!!!!!!!!!!

Du skjønner jeg er ungkar og min hund er like dyrbar for meg som deres barn er for dere,

eventuellt meg selv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den dagen jeg får drømmebilen. (Heller mot e3 3.0S)

"Tenk grønt, denne bilen forurenser 1/100 av en Toyota Prius!"

Jeg har sett klistremerker som forteller at det er hund i bilen også. :P

Jeg for min del ser ingen grunn til å ha et sånt klistremerke selv om jeg har hund baki. Som Fredrik var innpå, skal folk ta like mye hensyn uansett hva som er inni bilen forran.

Men jeg kan ikke si at jeg blir provosert av "barn i bilen" merker, så lenge jeg slipper å besudle min egen bil med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...