Gå til innhold

Johns bmw 5-serie park. 540 restaurering påbegynnt!


John90
 Share

Anbefalte innlegg

Etter min mening får du aldri stor nokk garasje. Får alltids ting og fylle den med.

 

Bukken er eg fornøgd med! Fikk faktisk støttelabbene under e34'en til svigerbror med lave coilovers :) 

 

Og når bukken står på øverste låsning har eg 2 cm klaring til taket med garasjeporten åpen (alltid husk og ta ned takluka :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Putler nå litt på i garasjen. Fikk endelig ut automatkassa, selvfølgelig en bolt som rundet seg på øvre del av kassa men med en dremelfres løsnet den tilslutt :)

 

 

540'en på bukk
20150630_234136_zpsmljfxjqu.jpg

 

kjøpte også en girkasse jekk for anledningen! Veier noen kilo disse automatkassene!
20150630_234020_zpsxqgodyev.jpg

 

 

Om noen er interessert har eg 2 stk 540 automatkasser til overs. Går veldig billig om noen henter!

Byttet simring og pakning i bakkant på veiva.
20150630_234046_zpsrqvvxx0e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier noen kg ja!

 

Har sjekket oljepumpa 2 ganger. Sjekker ved hvert oljeskift ;) 

 

Men nå skal jeg bytte bunnpanna siden den som står på er sprukket så da sjekker eg over i samme slengen.

 

Har også liggende stålplate til og montere under bunnpanne slik at jeg slepper og ta flere bunnpanner.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Gjort litt på 535'en idag. Monterte elektriske seter i den for en stund siden men fikk aldri koblet dei skikkelig opp. så idag ble setene tatt ut og koblet opp. Måtte bytte ut ene + pinnen inni kontakten da denne var eiret av. Har også montert på noen reservefelger da 20 tommerene ble for mye kast i uten senterringer. 

 

20150808_210924_zpsgcqe2wy8.jpg

 

20150808_211006_zpsatsdbqbm.jpg

 

20150808_210906_zps3pqgb8om.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker! Godt og sjå da e nokon som følge med på tråden!

 

Får jo putla litt på med bilane innimellom kverdagen :) 

 

Har nå handla inn cic til 535d'en da computeren har gått til dunders. så det blir vel neste prosjekt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det danskii :)

 

Har ikkje skjedd så mykje i det siste her. Er jo litt anna som må prioriteres med huset når finværet kommer frem. Den oransje har blitt brukt flittigt i det siste og har fått noen mil ekstra på triptelleren :)

 

Må sei at kveldsutsikten ikkje er så galen heller :) 

20150818_232915_zpspsvr05sj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...