Kristiansan'årn Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Grattis forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 Takker! Har fylt opp garasjen så måtte ta bilde 2x540 touring og 2x 535/s38 pluss 535d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Du, som alle andre har alt for liten garasje? Så bra ut bukken forresten, står høyt oppe på ønskelisten hos meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 Etter min mening får du aldri stor nokk garasje. Får alltids ting og fylle den med. Bukken er eg fornøgd med! Fikk faktisk støttelabbene under e34'en til svigerbror med lave coilovers Og når bukken står på øverste låsning har eg 2 cm klaring til taket med garasjeporten åpen (alltid husk og ta ned takluka ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juni 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2015 Putler nå litt på i garasjen. Fikk endelig ut automatkassa, selvfølgelig en bolt som rundet seg på øvre del av kassa men med en dremelfres løsnet den tilslutt 540'en på bukk kjøpte også en girkasse jekk for anledningen! Veier noen kilo disse automatkassene! Om noen er interessert har eg 2 stk 540 automatkasser til overs. Går veldig billig om noen henter! Byttet simring og pakning i bakkant på veiva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 De kassene den ja, eneste jeg har skrudd ned er 525 kassene, sviiintubge de og. Simringen og pakninga er et must om du ikke har sjekka oljepumpa ennå, så anbefaler jeg det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2015 Veier noen kg ja! Har sjekket oljepumpa 2 ganger. Sjekker ved hvert oljeskift Men nå skal jeg bytte bunnpanna siden den som står på er sprukket så da sjekker eg over i samme slengen. Har også liggende stålplate til og montere under bunnpanne slik at jeg slepper og ta flere bunnpanner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 8, 2015 Forfatter Share Skrevet August 8, 2015 Gjort litt på 535'en idag. Monterte elektriske seter i den for en stund siden men fikk aldri koblet dei skikkelig opp. så idag ble setene tatt ut og koblet opp. Måtte bytte ut ene + pinnen inni kontakten da denne var eiret av. Har også montert på noen reservefelger da 20 tommerene ble for mye kast i uten senterringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 godt du får gjort noe i den bilparken din da du har så mange, viktig å bytte litt på dullinga årh den rødfargen ass fantastisk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paugen92 Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Flott bilpark du har der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 14, 2015 Forfatter Share Skrevet August 14, 2015 takker! Godt og sjå da e nokon som følge med på tråden! Får jo putla litt på med bilane innimellom kverdagen Har nå handla inn cic til 535d'en da computeren har gått til dunders. så det blir vel neste prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Tøff tråd dette her, masse gøyale prosjekter! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 19, 2015 Forfatter Share Skrevet August 19, 2015 Takk for det danskii Har ikkje skjedd så mykje i det siste her. Er jo litt anna som må prioriteres med huset når finværet kommer frem. Den oransje har blitt brukt flittigt i det siste og har fått noen mil ekstra på triptelleren Må sei at kveldsutsikten ikkje er så galen heller carburetion reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Ja,bilparken din ,er det ingenting og si på uten tvil. Når det gjelder felga på 535en din,synes jeg den kledde Ceres'ene veldig bra. Egentlig veldig fine felg synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Passer de 540i kassene på 740i? Er vel samme motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå