Øyvind L. Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Combox er en bluetooth-modul. Hvilke andre utstyrskoder har du som er relevante? De fleste som begynner med 6 er relevante. @Øyvind.L: Det er ingen grunn til at iPod-grensesnittet ikke skal fungere med navigasjon professional. Ifølge realoem har alle iPod-grensensitt samme delenummer, uavhengig av hvilken radio/navigasjon man har. Jeg det jeg også mener derfor er det så rart at det kommer opp rødt hos BMW.. Jeg må sjekke opp dette enda mere tror jeg. Jeg har også blåtann i bilen, men det skal vel ikke ha noe å bety. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Nei, det har ingenting å si. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiraculiX Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Fikk beskjed fra enda ett verksted nå at Control for Combox ikke betyr at jeg har Combox. Og at siden jeg ikke har navi eller kode for forberedelse for handsfree, måtte jeg ha Combox også. Ikke lett å bli klok på dette gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Noe har du, ettersom du har 6FL, og dette ikke fungerer uten en ekstra modul. Se i bilen hva som står på modulen din, den ligger nok under gulvet eller i en av sidene i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiraculiX Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 I Legger ved bilder av boksen, får ikke skrudd den løs for å se hva det står på den før i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 10, 2014 Forfatter Share Skrevet April 10, 2014 Det lignet ikke helt på en bluetooth-modul igrunn, lignet egentlig mest på en forsterker. Har du noen form for hi-fi-anlegg eller noe? Du fant ingen andre bokser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiraculiX Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Der har du riktig modul. Jeg klarer dessverre ikke å tyde hvilken modul det er utifra bildene, men jeg er ganske sikker på at combox var eneste bluetooth-modul tilgjengelig på F1x 5-serie. I tillegg så mener jeg fortsatt at utstyrslisten din tilsier at du har combox, da 6VC er koden for combox. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiraculiX Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Så da er det jeg trenger mikrofon, antenne og kabler? Pluss koding. Klarte ikke å finne delene hos schmiedmann eller koed. Noen andre som kan ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Begge de har nok dette, men du må finne delenummeret til de forskjellige. Her synes jeg realoem.com er greiest å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Da har jeg fått en stabil musikk / Spotify spiller med artist og sang info i displayet og mobil samtaler virker 100% Har til og med bilde og navn på inn / ut samtale:-) awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Det står jo at det er combox i bilen, er de blinde? Du kan jo sjekke fysisk, den er montert et eller annet sted i bagasjerommet. Jeg gjorde den samme jobben i min e61, og betalte 800,- for å kode dette inn hos et ikke-merkeverksted med Autologic eller hva enn den dingsen heter. Delene kjøpte jeg løst for 3-400,-, og disse monterte jeg selv. Det kan være litt kjedelig å montere mikrofonen om du ikke er kjempeglad i å rive interiøret i filler, men det er ikke noe problem. hvordan er dette på min bil om jeg skal ha combox, fungerer det og bruke den mikrofonen jeg allerede har i fra det gamle bluetooth systemet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Da har jeg fått en stabil musikk / Spotify spiller med artist og sang info i displayet og mobil samtaler virker 100% Har til og med bilde og navn på inn / ut samtale:-) Hvordan ble dette ordnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Jeg har alltid likt Omega ROM for mine Android mobiltelefoner. Hadde kjøpt meg en Samsung Galaxy Note 3 og samme problem med dårlig kontakt mellom mobil (gjelder for SGS3, SGS4 og Samsung Galaxy Note 3) og bil, til jeg la inn Omega v12. Det som jeg fikk ny mobil:-) Og i ettertid har jeg ikke testet musikk (via blåtann og Spotify) eller mobil samtaler via bilen for det "virker ikke", før jeg testet idag, og så da kom både artist og sang navn, samme biltur ringer min kone og da kom både navn, nummer og til og med bilde som jeg har på mobilen av hun når hun ringer:-) Nå kan jeg si at jeg er super fornøyd med min CIC oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 Godt å høre at du fikk ordnet det RS4. hvordan er dette på min bil om jeg skal ha combox, fungerer det og bruke den mikrofonen jeg allerede har i fra det gamle bluetooth systemet mitt?Ja, det er samme mikrofon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå