Saltkjelen Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Ja, album cover fungerer ikke over bluetooth i min, verken med Spotify eller "iPod". Her må man enten bruke kabel eller snap-in adapter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 På CIC fungerer det ikke over bluetooth uansett, mens på NBT så skal det (i teorien) fungere via "iPod", om man har bluetooth professional eller hva det enn heter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Ah, riktig. My bad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Hva skjer når man monterer en brukt ccc? Skjønner at man må kode men blir det lys i skjerm etc? Kan man gjøre dette bare for å sjekke om den jeg har er defekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Den vil fungere helt fint, men det kan være noen funksjoner som ikke fungerer alt etter hvordan donorbilen var utstyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Et lite CIC spørsmål. Jeg har ConnectedDrive valg i menyen. Under den er det en del små ting som blant annet Online Services. Får koblet meg opp osv uten problemer. Det ser slik ut: (Også på tysk som jeg er så sykt god i..) Men når jeg starter BMW ConnectedDrive appen på telefon skjer det lite. Kan spille av nettradio via Multimedia menyen. Dvs på lik linje som Spotify virker, men har ikke noe under Radio som heter WebRadio. Betyr vel bare at jeg ikke har BMW Apps. Får heller ikke lest av informasjon osv via appen. Er dette noe som kun krever koding? Isåfall, noen smart hoder her som er racer på dette på en F06? Har spurt SweetBMW engang men han sa da at han ikke hadde gjort det på Fxx modellene. Men det er en stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Takk Awt, er det slik at du kan programere fjernstyrt mot betaling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Jeg har ikke mulighet for det dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Ok, takk uansett for nyttig info:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelø Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Hvordan er det å ettermontere DAB+ i en 2011 3-serie? Priser? DIY? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Hva har du av relevant utstyr fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelø Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Har professional spilleren. Ikke noe mer tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Da må du finne en spiller som har DAB+, enten ny eller brukt. I tillegg må du nok til med en ny antenne og litt dill-dall. Har aldri sjekket opp i ettermontering av DAB+ på de spillerene, men man fikk de originalt med DAB, så mulig er det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Kjennern: Nettradio-appen skal synes under radio-menyen, men du må aktivere BMW Connected via din telefon først. Deretter må enheten være tilkoblet med USB-kabel eller i snap-in adapter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Ahh, mulig jeg kåler det til på appen på telefon da. Får på en måte ikke noe link der. Skal prøve litt i morgen. Skal en tur til vestfold så har noen timer å slå ihjel i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå