ogee1 Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 (endret) CCC fra den perioden er kjent for å ha dårlige loddinger på noen av de store chippene. Høres ut som det er det du har. Samme skjedde hos meg. Ble bare verre og verre inntil den ikke ville starte i det hele tatt. Men det er selvsagt greit å sjekke at det ikke er noe annet som skaper problemer før du bytter CCC. Hvis awt hjelper deg er du nok i gode hender. Endret Juli 15, 2015 av ogee1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Noen som har koblingsskjema fra mulf til combox? Trenger et idag.. og MÅ jeg ha kontakten som gir video/ lyd inn? Alt går vel via bt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 (endret) Strøm Fra 17 MULF til combox 1 36 MULF til combox 14 Mic 1 MULF til combox 25 19 MULF til combox 12 21 MULF til combox 11 Lyd går via BT. Bilde er via USB og hsd / snap in Endret August 8, 2015 av SweetBMW danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Ok. Takk Er jeg nødt til å ha snap in for apps eller noe annet enn å spille video? (Spotify på skjerm osv?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 8, 2015 Forfatter Share Skrevet August 8, 2015 Nei, men bilen må tro du har snap-in. Video fungerer forøvrig bare med iPhone med gammel kontakt. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Strøm Fra 17 MULF til combox 1 36 MULF til combox 14 Mic 1 MULF til combox 25 19 MULF til combox 12 21 MULF til combox 11 Lyd går via BT. Bilde er via USB og hsd / snap in Jeg hadde ikke mic i bilen fra før. Hvilken kabel fra combox skal inn hvor i kontakten til mic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Jeg hadde ikke mic i bilen fra før. Hvilken kabel fra combox skal inn hvor i kontakten til mic? 1 fra mic til 1på cbx 2 fra mic til 19 på cbx siste er strengt tatt ikke nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Hva er det siste gjør? Hvilke koder trenger jeg legge til også? Vil ha de vanligste funksjoner, apps osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Apps kommer an på hvilken software CIC´en din har. Har du for ny software må du kjøpe FSC-koder fra BMW for å få dette i bruk. Koden for Apps er 6NR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 (endret) Siste er bare skjerming. 6vc, 644, 6fl, 6nr. 6fl så lenge du har USB i midtkonsollen da. 6nr kan du kode uansett. Men hvis software er for ny eller for gammel så vil ikke combox / apps fungere. Endret August 9, 2015 av SweetBMW danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Siste er bare skjerming. 6vc, 644, 6fl, 6nr. 6fl så lenge du har USB i midtkonsollen da. 6nr kan du kode uansett. Men hvis software er for ny eller for gammel så vil ikke combox / apps fungere. Takk men først, hvilken modul er det jeg koder inn? CAS? CIC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 9, 2015 Forfatter Share Skrevet August 9, 2015 Du legger dette inn i VO (CAS og FRM), deretter koder du om CIC og combox. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 (endret) ok. Da har jeg kodet inn Combox rett, tror og mener jeg. MEN det kommer ikke opp noe nytt i hovedmenyen, BT funker ikke osv. awt foreslo å sjekke SW på CIC. noen som kan si meg hvordan jeg finner ut versjon på min? Om det er feil, er det noen som har mulighet for å hjelpe med oppgradering? Endret August 9, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 (endret) Når du koder med NCS, og trykker read ecu på CIC, så kommer det opp CIC.C10 eller C16 eller noe. Hvilken versjon har du? Må være min C13 for at CMBX skal funke. EDIT: Hvis du må oppgradere så flash med ICOM. Ikke begynn med DCAN flashing. Det går åt skogen Endret August 9, 2015 av SweetBMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå