Rostad9 Skrevet Mai 1, 2017 Share Skrevet Mai 1, 2017 Spotify på skjermen er jo kult da. Vær og trafikkinfo? Men det store spm, er dette noe man klarer selv eller bør man ha inn folk som har gjort dette minst én gang før? Jeg har ikke løsnet et deksel i en sånn bil noensinne så stiller litt lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 Akkurat disse tingene er kun koding, det er ingenting som skal monteres eller kobles. Trafikkinfo er jeg usikker på om du får, da den delen ikke er helt rett frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad9 Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Ok, det er jo kjempe med ting som "bare" skal kodes. Ser for meg at jeg ønsker alle funksjoner som kan kode oppgradere systemet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad9 Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Dette er skjermen fra den 14 modellen jeg valgte bort. Ble bortvalgt bla pga disse skadene. Ser derimot det er svært mange som sliter med samme greiene. Er virkelig eneste løsning å skifte ut hele modulen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 Det går an å bytte ut filmen som ligger over skjermen mener jeg på. Er ihvertfall en her inne som har gjort dette med forklaring. Rostad9 og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charlie M Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 9 timer siden, Rostad9 skrev: Dette er skjermen fra den 14 modellen jeg valgte bort. Ble bortvalgt bla pga disse skadene. Ser derimot det er svært mange som sliter med samme greiene. Er virkelig eneste løsning å skifte ut hele modulen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad9 Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Hva konkret må jeg gjøre for å få oppdatert idriven slik at jeg får alle disse funksjonene som er mulig da? Spotify etc. Hva kjøper jeg evt hvem kontakter jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Hvem du skal kontakte avhenger helt av hvor i landet du bor. Rostad9 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad9 Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 Naturligvis, så langt tenkte jeg ikke. Jeg bor i Oslo og er stadig nedover på Sørlandet. Arendal/Kristiansand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvakkster Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 On 2.5.2017 at 7.52, awt skrev: Akkurat disse tingene er kun koding, det er ingenting som skal monteres eller kobles. Trafikkinfo er jeg usikker på om du får, da den delen ikke er helt rett frem. Bistår du litt koding på min F11? Holder til i Østfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2017 Tror du bør høre med @SweetBMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad9 Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 Bare så jeg har alt på det rene. Jeg får kodet f25 min, får spotify + noe annet på skjermen? Bilen går inn på service, hva skjer så? Hva vil dette typisk koste meg? Forstår at det er forskjell fra hvem som gjør jobben for meg, men ballpark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2017 Det skjer ikke noe spesielt når bilen skal på service, annet enn at de tar servicen de skal. Jeg våger ikke å gi noen estimert pris, da dette innebærer aktiveringskoder og litt slikt, og det koster. Ta kontakt med @SweetBMW du også, så får du nok en pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad9 Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 Dere som har skikkelig peiling. Jeg ga 335 for min 2013, el seter, el bakluke og deleskinn. Gått 103 000. Ligger en ute hos forhandler, 2014 modell med helskinn, dab+, el seter og bakluke. Ellers er resten av utsyrspakka lik. Gått 120. Kan beholde egne felg og dekk og han gir meg samme pris for min som jeg ga for den, 335. Helskinn er ikke noen dealbreaker for meg, liker at bilen er nyere, men ikke så begeistret for at den har gått litt lenger da jeg allerede syns 100 000 km var langt. Bør jeg bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2017 Du får nok bedre svar om du poster dette i en egen tråd, eller i en annen relevant tråd. Jeg hadde nok sterkt vurdert bytte selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå