SweetBMW Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 De som lurer kan evt bare sende pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad9 Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 3 timer siden, awt skrev: Du får nok bedre svar om du poster dette i en egen tråd, eller i en annen relevant tråd. Jeg hadde nok sterkt vurdert bytte selv. Ja, sorry. Men det var fordi det i prinsippet kun er DAB/Idrive som er forskjellen på bilene. Syns 30k er mye i forskjell for å en bil som har gått nesten 20 000 lenger med DAB og connected drive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2017 Jeg er ikke uenig, men du hadde fort kommet opp i den prisen om du skulle ettermontert disse tingene skikkelig også. I tillegg vil jeg påstå du får mye igjen av dette ved et evt. salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad9 Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 Sant. Jeg heller mot å gjøre det faktisk. Blir vel kona det står på når jeg må gå å bruke enda litt til på greier hun ikke anser som viktige. Men det er tross alt ikke penger ut av vinduet, får vel litt mer for bilen igjen når vi selger den. At jeg skulle henge meg så opp i noe som egentlig er så teit hadde jeg aldri trodd. Irriterer meg altså skikkelig over disse små funksjonene som mangler på tross av at det viktigste faktisk er der. Takk for råd! Vet du forresten om det vil være NBT i den ettersom det er 2014 modell eller avhenger det av noen andre ting enn kun årstall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2017 Jeg tror alle 2014-modeller har NBT så lenge de har navigasjon professional. Muligens @Saltkjelen vet mer om datoene akkurat der. Nei, det er fortsatt en 2014-modell. Normalt er skillet i september, men de siste årene har det vært enda tidligere også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad9 Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 Ser på NAF at den er registrert første gang i November 2013! Det gjør det vel strengt talt til en 13 modell eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 Det er ikke nødvendigvis noen automatikk mellom produksjonsdato (som er relevant i dette tilfellet) og førstegangsregistrering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2017 Jeg tenkte produksjonsdato jeg, så var litt rask der. Produksjonsdato må sjekkes opp via VIN-nummeret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad9 Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 VIN: WBAWY310800F19431 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2017 Produsert 26. september 2013, så det er definitivt en 2014-modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad9 Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 Ok, supert takk. Blir ikke mange mnd ekstra garanti, men sånn er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 4 timer siden, awt skrev: Jeg tror alle 2014-modeller har NBT så lenge de har navigasjon professional. Muligens @Saltkjelen vet mer om datoene akkurat der. Jeg skal ikke være for bastant, men NBT uten touch-kontroller er fra 07/2013 (04/2013 i Asia), NBT med touch-kontroller er fra 04/2014 ifb. med LCI og NBT EVO ID5 er fra 07/2016. awt, Lifeasiknowit_bmw og ogee1 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S10g Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 Søkt litt på forum uten helt å få klart svar, har en 2013 BMW f31. Har ikke mulighet for trådløs lyd, så må bruke lightningkabel når jeg skal spille av fra Spotify. Så til problemet, når jeg starter Spotify på mobilen (Apple) mutes denne etter kort tid, og slår over til avspilling fra Apple music. Jeg må da trykke flere ganger på avspilling Spotify før den holder seg til avspilling fra Spotify. Har oppdatert til siste programvare. Noen som vet hvordan dette kan løses? Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 2 minutter siden, S10g skrev: Søkt litt på forum uten helt å få klart svar, har en 2013 BMW f31. Har ikke mulighet for trådløs lyd, så må bruke lightningkabel når jeg skal spille av fra Spotify. Så til problemet, når jeg starter Spotify på mobilen (Apple) mutes denne etter kort tid, og slår over til avspilling fra Apple music. Jeg må da trykke flere ganger på avspilling Spotify før den holder seg til avspilling fra Spotify. Har oppdatert til siste programvare. Noen som vet hvordan dette kan løses? Er den kjøpt i 2013 eller sent i 2012? bavaria/bilia etc bør kunne fikse det hvis du har garanti 😅 Har du prøvd "restore software"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S10g Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 3 timer siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Er den kjøpt i 2013 eller sent i 2012? bavaria/bilia etc bør kunne fikse det hvis du har garanti 😅 Har du prøvd "restore software"? Dette er en import fra 03/2013, kan teste restore, kanskje det funker👍 Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå