amb87 Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Det ble drit bra! Gjenomført arbeid!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Hei. Det ble meget bra! Tenkte jeg skulle gå for gule kalippere jeg også når jeg bytter klosser/skiver. Og jeg lurte på hva du har brukt. Finner ikke noen gode svar på nettet.. Men så er jeg ikke den beste til å leite heller.. Takk for det! Jeg har brukt noe som heter calipper spray, det får du på Bil Xtra! Det er varmebestandig og funker veldig bra, koster vel 130 for en boks og om du bruker den med littegrann forsiktighet så holder det fint til alle fire calipperne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Hei. Det ble meget bra! Tenkte jeg skulle gå for gule kalippere jeg også når jeg bytter klosser/skiver. Og jeg lurte på hva du har brukt. Finner ikke noen gode svar på nettet.. Men så er jeg ikke den beste til å leite heller.. Takk for det! Jeg har brukt noe som heter calipper spray, det får du på Bil Xtra! Det er varmebestandig og funker veldig bra, koster vel 130 for en boks og om du bruker den med littegrann forsiktighet så holder det fint til alle fire calipperne Det er notert, og snart kjøpt inn. Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Sexy denne bilen Synes den fortjener mer ros enn den får. Tøft med gule caliptere også, ble fin kontrast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Hei igjen Var innom bilextra å handlet inn calipersprayen for noen gode dager side. Men den dekker så sinnssykt dårlig... Hadde du problemer med dekking? Hadde du noen for grunning eller gjorde du noe annet enn å bare spraye i vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Hei igjen Var innom bilextra å handlet inn calipersprayen for noen gode dager side. Men den dekker så sinnssykt dårlig... Hadde du problemer med dekking? Hadde du noen for grunning eller gjorde du noe annet enn å bare spraye i vei? Jeg bare vasket calipperne og fikk av det meste av sand/støv, og sprayet i vei. Muligens du trenger to bokser første gang du gjør det. Må over en 4-5 ganger på hver calipper før det dekker nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Skjer endelig litt nytt her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Ny grill og gule tåkelys! Storfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Det ble meget bra, Ray! Thumbs up. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Ble utrolig fornøyd med hvordan det ble seende ut med knall gule grøftelys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Flott bil! hvilke pærer har du i ringene? Ser ut til å lyse meget bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Flott bil! hvilke pærer har du i ringene? Ser ut til å lyse meget bra? Takk for det! Det er 6000K 5W pærer, de er kjøpt på eBay. Var vel noe av det sterkeste da jeg kjøpte de for et par år siden, men mener det har kommet noen med enda mer watt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Passerte deg på Vesterled igår kveld, ser morsk ut den bilen din nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Passerte deg på Vesterled igår kveld, ser morsk ut den bilen din nå Hehe takk for det, ja den har blitt litt småhissig av seg nå Det var nok min søster du møtte, hun låner bilen frem til jul, så hvis ikke "bilen" hilser hver gang så vet du hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå