Gå til innhold

Ny Top Gear sesong starter 28. des i UK med India spesial!!

E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

Begynner å bli endel av disse episodene uten punch. Synd. De første 20 minuttene var et langt gjesp. Ting gjøres så halvhjertet om dagen, og det er alt for opplagt hva som skal skje.

Lo godt da de vinsjet istykker Minien.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes ikke India spesialen var noe særlig dårlig, kanskje litt lite fokus på bil men det var jo typisk "Top Gear på tur" :) Men nå ser ikke jeg på Top Gear som ett biltest program, mere ett humor show med hovedfokus på bil! Skal man se biltester a la gamle Autofil så har man Fiftgear :)

For meg så skal det mye til for at Top Gear blir kjedelig, det kjedeligste de har laget må være da de lagde Vietnam spesialen! I den episoden handlet det ikke om bil i det hele tatt men om noe så kjedelig som å kjøre ett land på tvers på hver sin moped!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke India spesialen var noe særlig dårlig, kanskje litt lite fokus på bil men det var jo typisk "Top Gear på tur" :) Men nå ser ikke jeg på Top Gear som ett biltest program, mere ett humor show med hovedfokus på bil! Skal man se biltester a la gamle Autofil så har man Fiftgear :)

For meg så skal det mye til for at Top Gear blir kjedelig, det kjedeligste de har laget må være da de lagde Vietnam spesialen! I den episoden handlet det ikke om bil i det hele tatt men om noe så kjedelig som å kjøre ett land på tvers på hver sin moped!

må si meg uenig i siste utsagn der, vietnam specialen syntes jeg personlig (min mening) at er en av de bedre challengene, bak bolivia som er en nr1 hos meg.

men top gear har noen kjedelig øyeblikk, stort sett syntes jeg det er brukbar/bra underholdning. men har sine "dårlige dager" de og. 8-13 er vell de beste sesongene som ble lagd, eller beste perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg er totalt udugelig når det gjelder EDB-ting klarte jeg ikke omforvandre piratbuktfilen til noe som håndbrekket mitt gjenkjente. Samme kan det være. Kjørte første ti min av Darjeeling Limited istedet, og hva kan Top Gear forbedre? Mere Kinks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si meg uenig i siste utsagn der, vietnam specialen syntes jeg personlig (min mening) at er en av de bedre challengene, bak bolivia som er en nr1 hos meg.

men top gear har noen kjedelig øyeblikk, stort sett syntes jeg det er brukbar/bra underholdning. men har sine "dårlige dager" de og. 8-13 er vell de beste sesongene som ble lagd, eller beste perioden.

Jeg og synes Vietnam er en av de beste. Sammen med Nordpolen og Botswana.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gjorde de andre spesialepisodene så bra var at de gjorde noe ekstremt, og de gjorde det med stil :)

Nordpolen epsioden var den desidert beste... det er tross alt en bragd uansett hvordan man ser på det. Og de gutta der, Mr.useriøs og Mr.ukyndig, ganske bra gjort. Og de rakk nese til endel folk samtidig. Ingenting er bedre enn når man kan blande humor med seriøse bragder. Det er da det blir max intressant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
I morgen, søndag 28. januar, begynner sesong 18 med vanlige episoder på BBC. :D

En liten smakebit.

http://transmission.blogs.topgear.com/2 ... -top-gear/

oh yes! Føles ut som jeg har ventet en evighet :) Ser ut til å bli en veldig bra sesong!

Denne gangen tror jeg ikke jeg gidder å sitte å vente på at den skal komme på tb og så igjen vente på at den skal bli ferdig nedlastet, ser den heller på http://www.siries.me om den er oppe på mandagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går kl 21:00 på britisk BBC2 (og muligens britisk BBC HD?).

Hver gang en ny sesong starter angrer jeg på at jeg ikke har koblet opp parabolen som stod på huset, men skal vel klare å overleve de timene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...