Gå til innhold

Cityhopper sin familievogn: 08' 525dAT - solgt

cityhopper
 Share

Anbefalte innlegg

Fine bilder, og flott og se at de gamle vinterfelgene mine er brukendes. Det er egentlig veldig fine felger til å være 17". Ble flotte med litt vask og omsorg, så jo nye ut :D

Gjorde seg med senk også! Tror den kunne blitt fin med sota ruter fra B-stolpen og bak, og eventuelt sort grill og sorte vinduslister. På min la jeg bare folie på dem, det kostet 10% av å kjøpe nye fra BMW, også kan det tas av senere om man ønsker. Fungerer som beskyttelse for krommen også til senere, de ordner det på Stoa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder, og flott og se at de gamle vinterfelgene mine er brukendes. Det er egentlig veldig fine felger til å være 17". Ble flotte med litt vask og omsorg, så jo nye ut :D

Ja, synes også de ble bra.

Gjorde seg med senk også! Tror den kunne blitt fin med sota ruter fra B-stolpen og bak, og eventuelt sort grill og sorte vinduslister. På min la jeg bare folie på dem, det kostet 10% av å kjøpe nye fra BMW, også kan det tas av senere om man ønsker. Fungerer som beskyttelse for krommen også til senere, de ordner det på Stoa :)

Takk for tips. Får ta en titt på bilen din neste gang vi treffes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å holde bilen ren lenge om gangen slik været er nå for tiden. Så fort en nærmer seg hovedveiene blir bilen helt matt av salt og støv:

IMG_1720.JPG

IMG_1719.JPG

Idag var jeg hjemme med ungene pga planleggingsdag, så da var det bare å finne frem bøtte og såpe og sette igang:

IMG_1716.JPG

Om ikke perfekt, så ble i alle fall bilen betraktelig bedre enn den var:

IMG_1723.JPG

IMG_1724.JPG

Står og tørker i garasjen i natt, så nå kan stormen "Emil" bare komme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 8 months later...

Har ikke skjedd så mye siden sist, men kilometrene ruller jo på. Nærmer seg 148 000 nå. Forrige uke var bilen inne på service hos Bavaria. Byttet olje (Castrol Edge LL04 0W/30) + filer, dieselfilter, bremsevæske. Fikk også oppdatert samtlige moduler til siste versjon SW. Kjekt å vite at ting er på stell nå når vinteren plutselig dukket opp på Sørlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 2 months later...

Så du hilste i Vossbakke ved 1-2-3 stasjonen i går, fikk akkurat slengt opp en hånd da jeg så det var deg, men vet ikke om du fikk det med deg! Nå husker jeg i hvert fall at du har ZZ-skilter så nå skal jeg hilse neste gang jeg møter deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott E61 må jeg si!

Lang utstyrsliste er vel og bra (jeg har alt du nevner du gjerne skulle hatt og mere til), men tro meg, en blir fort kresen og dette merkes når man kjører andres biler..Dyrt er det forresten også når man skal være kresen!

Men jeg funderer på det rattet ditt...trodde det var forbeholdt eldre modeller ?Her ville jeg byttet til M sport ratt (se ebay) hvis jeg var deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...