Walkabout Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Fine bilder, og flott og se at de gamle vinterfelgene mine er brukendes. Det er egentlig veldig fine felger til å være 17". Ble flotte med litt vask og omsorg, så jo nye ut Gjorde seg med senk også! Tror den kunne blitt fin med sota ruter fra B-stolpen og bak, og eventuelt sort grill og sorte vinduslister. På min la jeg bare folie på dem, det kostet 10% av å kjøpe nye fra BMW, også kan det tas av senere om man ønsker. Fungerer som beskyttelse for krommen også til senere, de ordner det på Stoa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Fine bilder, og flott og se at de gamle vinterfelgene mine er brukendes. Det er egentlig veldig fine felger til å være 17". Ble flotte med litt vask og omsorg, så jo nye ut Ja, synes også de ble bra. Gjorde seg med senk også! Tror den kunne blitt fin med sota ruter fra B-stolpen og bak, og eventuelt sort grill og sorte vinduslister. På min la jeg bare folie på dem, det kostet 10% av å kjøpe nye fra BMW, også kan det tas av senere om man ønsker. Fungerer som beskyttelse for krommen også til senere, de ordner det på Stoa Takk for tips. Får ta en titt på bilen din neste gang vi treffes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Vanskelig å holde bilen ren lenge om gangen slik været er nå for tiden. Så fort en nærmer seg hovedveiene blir bilen helt matt av salt og støv: Idag var jeg hjemme med ungene pga planleggingsdag, så da var det bare å finne frem bøtte og såpe og sette igang: Om ikke perfekt, så ble i alle fall bilen betraktelig bedre enn den var: Står og tørker i garasjen i natt, så nå kan stormen "Emil" bare komme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Jammen fin denne bilen din. Og god å kjøre Gi meg noen år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Der Funf'er fikk seg en fjelltur forrige uke. Fungerte utmerket som pakk-esel på vinterveiene i Telemark: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Har ikke skjedd så mye siden sist, men kilometrene ruller jo på. Nærmer seg 148 000 nå. Forrige uke var bilen inne på service hos Bavaria. Byttet olje (Castrol Edge LL04 0W/30) + filer, dieselfilter, bremsevæske. Fikk også oppdatert samtlige moduler til siste versjon SW. Kjekt å vite at ting er på stell nå når vinteren plutselig dukket opp på Sørlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Hyppig vask må til på denne tiden av året. Jeg rører ikke lakken i vinterhalvåret, men bruker en kombinasjon av skum + skylling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMT Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Den vaskehallen der er svært bra! Kjapp runde med skum, og skylling etter eit par min, er gull om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Så du hilste i Vossbakke ved 1-2-3 stasjonen i går, fikk akkurat slengt opp en hånd da jeg så det var deg, men vet ikke om du fikk det med deg! Nå husker jeg i hvert fall at du har ZZ-skilter så nå skal jeg hilse neste gang jeg møter deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Jepp, måtte opp og ta ukens vask. Kjenner igjen E60-en din på lang avstand, he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Flott E61 må jeg si! Lang utstyrsliste er vel og bra (jeg har alt du nevner du gjerne skulle hatt og mere til), men tro meg, en blir fort kresen og dette merkes når man kjører andres biler..Dyrt er det forresten også når man skal være kresen! Men jeg funderer på det rattet ditt...trodde det var forbeholdt eldre modeller ?Her ville jeg byttet til M sport ratt (se ebay) hvis jeg var deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Takk for det. Jo, kunne nok gjort seg med et litt mer sporty ratt. Får sette det på listen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Har ikke skjedd så mye med bilen i det siste, men fikk på nye felger og dekk i mai: Godt fornøyd med dekkene, Nokian Z g2 i 245/40 - 18. Har ellers bestilt flush av automatkassen, greit å få det unnagjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KMT Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Gjorde seg virkeleg med dei hjula! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Så var flush av automatkasse unnagjort. Oljen var mørk, men ikke brent i følge teknikeren som gjorde jobben. Girskifter ble hakket smidigere men ikke natt og dag. Viktigste er å vite at kassen nå går med frisk olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå