Tommen325 Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 http://www.dinside.no/886403/her-er-bmw-i8 Fin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 No. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Faktisk tror jeg den blir kul. Prototypen er faktisk med i Mission Impossible 4: Ghost Protocol. Ser at bakenden og spesielt lysene blir annerledes enn prototypen, noe som kanskje er litt dumt. Uansett har jeg tro på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Synes det ser ut som baklysene blir temmelig like prototypen, hvis man ser bort fra de midlertidige baklysene som er festet på denne kamuflerte bilen. Synes dette er en veldig spennende modell, og egentlig den første som virkelig tar bilen inn i det nye årtusenet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Synes det ser ut som baklysene blir temmelig like prototypen, hvis man ser bort fra de midlertidige baklysene som er festet på denne kamuflerte bilen. Oja er det bare midlertidig.. Da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Åh, gleder meg til å se den produksjonsferdig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Jeg også ser sporty ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Firesylindret turbo motor og 2x el motorer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Firesylindret turbo motor og 2x el motorer.. Det har hele tiden vært en såkalt miljøbil, sammen med BMW i3. Det blir vel aldri noe E31 850i igjen, men ettersom miljø og utslipp har vært et stort tema de siste årene er det ikke annet å forvente. Mer forbud og avgifter blir det vel også. Jeg er en av de som liker motor og lyd, men tross dagens situasjon er denne et glimrende eksempel på fremtidens bilproduksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Jeg også ser sporty ut. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Firesylindret turbo motor og 2x el motorer.. Det har hele tiden vært en såkalt miljøbil, sammen med BMW i3. Det blir vel aldri noe E31 850i igjen, men ettersom miljø og utslipp har vært et stort tema de siste årene er det ikke annet å forvente. Mer forbud og avgifter blir det vel også. Jeg er en av de som liker motor og lyd, men tross dagens situasjon er denne et glimrende eksempel på fremtidens bilproduksjon. BMW i8 har aldri ment å være noen arvtaker for 8 serien uansett. BMWi er rett og slett en helt ny serie, kalt i-serie (og ikke 8 serie!), som verken har tilknytning til 3 serien (i3) eller den legendariske 8 serien (i8).. Når BMW nå får ryddet opp i modellbetegnelsene sine (ref. 2 serie, 4 serie) så vil dette definitivt åpne for mulighetene for en ny 8 serie i framtiden.. Vi kan kanskje vente oss noe sånt som f.ekc CS Concept.. et skikkelig flaggskip... Ellers liker jeg bilen og syntes i-serien er spennende. Jeg er imidlertid ikke helt tilhenger av vippene i bakpartiet, men dette må nok ses i et helhetelig bilde for å danne et inntrykk og mening om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Når BMW nå får ryddet opp i modellbetegnelsene sine (ref. 2 serie, 4 serie) så vil dette definitivt åpne for mulighetene for en ny 8 serie i framtiden.. Vi kan kanskje vente oss noe sånt som f.ekc CS Concept.. et skikkelig flaggskip... Mulig jeg tar feil her nå, men var ikke CS Concept rett og slett konseptbilen til nye F12 6-serie sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Nei jeg vil ikke tro det ettersom 6 serie Gran Coupe Concept var konseptbilen for F06. Concept CS er forøvrig rundt 10cm lengre enn F06 6 serie Gran Coupe, så for min del virket det som et supplement for F01 7 serie.. Jeg tror absolutt det ville vært marked for en en luksus Coupe / Gran Coupe på rundt 5,10-5,15m som en 8 serie, men man må holde det såpass i sjakk at man ikke tufter med 7 serien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Jeg har trua på den! Den liker litt på en blanding av supra og aston marin db7, og det er bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 har kikket på denne en stund, og kan fort kjøpe en sånn i framtiden. Nå synes jeg komseptbilen var RÅ, men ser ut som produksjons modellen vil få vanlige dører, jeg likte de litt Lambo/gullwing inspirerte glassdørene på konseptbilen, synd de ikke beholdt de. Hybrid skal man ikke kimse av, se på nye 750 Active Hybrid 7, v8 og el-motor, 465hk, 800nm og 0-100 på 4,9 sek. Hybrid og el-biler er nok framtiden. Men det skal bli kjekt å hente fram en V12 innimellom også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå