bmwgrace Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Kan man ikke bare si at den trenger å senkes mer? Gud som jeg hater de fjortis-utsagnene som er så flittig brukt om dagen.. Enig! Jeg har lav bil med knallfargede felger, men jeg gjorde ting før "Stanceworks" kom å satte et navn på det... Blir så teit at noen liksom har "funnet" opp hjulet på nytt... Back to topic: Ble gromt Grace! Men tror en nedtoning av lyktene ville blitt en stilig detalj! Litt for mye krom i de lyktene etter min smak av lykter Jaa, tror nedtoning hadde blitt bra Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 H&R sine 35/10 fjærer gir fin senk på E46 med 19". Er det jeg hadde på det bildet jeg la ut av min med mørke lykter Koed.no selger de for litt over 2000kr. Åja Må bla tilbake og evt se men har lyst på coilovers.. men er fort 10k..:/ Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Ble fin denne ja! Må følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Ble fin denne ja! Må følge med her Takk Gjør det'a. Dukker stadig opp noen overraskelser her haha Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Ble fin denne ja! Må følge med her Takk Gjør det'a. Dukker stadig opp noen overraskelser her haha Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Hehe, bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Veldig så pen den ble da! buTz it neads mOar lOW . ( neida RS-heggem - jeg LOVER det var ikke for å irritere deg ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Veldig så pen den ble da! buTz it neads mOar lOW . ( neida RS-heggem - jeg LOVER det var ikke for å irritere deg ). Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Haha, dere er noen skøyere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Veldig så pen den ble da! buTz it neads mOar lOW . ( neida RS-heggem - jeg LOVER det var ikke for å irritere deg ). Hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Bilen er eyecandy, godt for øynene å se på, ble veldig fin etter lakk! Og ja, ikke for lavt oppsett eller svart gril.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Takk for det du ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Når skal gutta dine gå sammen og lakke lyktene dine innvendig da Grace? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 H&R sine 35/10 fjærer gir fin senk på E46 med 19". Er det jeg hadde på det bildet jeg la ut av min med mørke lykter Koed.no selger de for litt over 2000kr. Åja Må bla tilbake og evt se men har lyst på coilovers.. men er fort 10k..:/ Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Skal du slenge den nedpå er det bedre med coilovers, men med moderat senk er fjærene mer enn gode nok. Sjekka koed nå, og fjørene koste 1882kr, så det er ikke noe å si på prisen. Bilen blir litt stivere, men samtidig ikke ubehagelig. Her er tre bilder av min med den senken: http://i101.photobucket.com/albums/m60/ ... digert.jpg http://farm5.staticflickr.com/4073/4818 ... 27c1_b.jpg http://farm5.staticflickr.com/4121/4819 ... 563d_b.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Jeg driver jo gruppekjøp med coilovers nå sleng deg på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Nei, får nesten bare se ann på lommeboka mi sier. Vet ikke om jeg skal legge så mye mer penger inn i bilen. Utdannelse er førstepri nå egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå