Yngvejos Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Dro til Oslo igår og hentet meg ny bruksbil, nærmere bestemt en E91 325i. Høydepunktene med bilen er bensinsekser, manuell kasse, sportsunderstell, sportskinn og navi pro. Har ikke planer om å gjøre så mye med bilen, men vurderer shadowlinelister, blackline lykter, coilovers, felger og m-sport fangere. 325i merket skal selvsagt fjernes. Er det noen som vet om det går an å sette kun den fremste takluka i "rånestilling"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 gratulerer enda en gang med fin bil er nok litt forskjell på denne og e39`n kan jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Fin ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Gratulerer med flott bil! Denne får nok godt stell i ditt eie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Gratulerer med fin bil! Har som vanlig planene på stell ser jeg Må da være utrolig sjelden motor/gir-kombi her til lands? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Gratulerer igjen med en veldig fin bil Ut i fra bildene så ser det ut som du har riktig utstyr også. Viktig med stor navi, føler det mangler noe på alle E9x uten navien, også er jo panoramatak herlig. Ser du har sportstoler, det er den store sorgen med min 325 at jeg ikke har sportstoler Liker forøvrig planene om Blackline og M-sport, bare Blackline lyktene i seg selv løfter bilen mange hakk synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Snadder... en fin bil med riktig motor og drivlinje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Takker for hyggelige tilbakemeldinger. Lars89: Det ser ut til å være en rimelig skjelden kombinasjon, dette var den eneste e91 325i på finn som ikke hadde x-drive og/eller automat. Jeg er andre eier av bilen og det var ei dame som kjøpte bilen ny. Rimelig sprekt av hu å gå mot strømmen og bestille ny bil med bensin og manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Snadder... en fin bil med riktig motor og drivlinje... +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Stemmer det at eg traff deg ved den lange sletta før du kommer til haugesund nå ikveld? Trur da var deg med E39, gule lykter og grønne skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Stemmer det at eg traff deg ved den lange sletta før du kommer til haugesund nå ikveld? Trur da var deg med E39, gule lykter og grønne skilter. Kan nok stemme det. Måtte ta e39 på en luftetur etter bytte av hjullager og bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Har bestilt blackline baklykter og carbonsplitters til den nå. Fronten vil se omtrent slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 Nå kan sommeren bare komme. Tror disse vil rigge bra på bilen. 8.5x19 og 9.5x19. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Akkurat sånne felger jeg har kikket på til min, er så råe de felgene der. Men jeg er jo så konservativ at jeg har til nå beholdt de orginale 17" fordi de er så comfortable å kjøre på Men man skal jo lide for skjønnheten er det ikke det man sier Åssen årsmodell er bilen forøvrig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Tror nok den kommer til å være forholdsvis comfy med 19" også. Har kjørt en del E90 med 18" og der merka jeg liten forskjell fra originale 17". Gleder meg til sommeren nå. Bilen er en 2005 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå