Yngvejos Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Det er skummelt å sitte på jobb og vente på vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Kjenner til det "problemet" der. Blir bra med disse oppgraderingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Meget pen E91! ser ut som du har en del snacks liggende som er klar for montering ja! blir bra dette her, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Takk for tilbakemeldingene. Fikk gjort litt idag: Montert carbonsplitters og carbonspeil. Fjernet 325i emblemet og montert blackline baklykter. Var redd for at det skulle bli litt over the top med carbonspeilene, men det skulle vise seg at fargen på bilen er veldig karbonvennlig. Man legger ikke merke til carbondetaljene med en gang man ser bilen. Gleder meg til å få litt flere plussgrader + dekk til disse. En dag jeg får mot til å begynne på det, skal jeg legge matt folie på listene rundt vinduene. Shadowlinelister koster en arm og ett bein, så jeg håper at foliet blir holdbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Da var sommerhjula på. Begynte dessverre å regne når jeg hadde funnet fram kamera, så bildene ble litt uklare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Så riktig så bra ut det der, kanskje jeg også skulle skaffa meg sånne Carbon splitters. Hvordan hadde det blitt på en sølvgrå bil mon tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 fantastisk lekkert!!!! Sparkling kler faktisk slike felger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baslek Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Vakkert. Ble bilen god å kjøre med de nye dekk dimmensjonene? Regner med at mesteparten av gummien fortsatt er på dekka og ikke på ferjekaien, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Takker. Fredrik, personlig synes jeg at sølvfarga e9x ser rare ut med carbonsplitters. Da ville jeg heller gått for splitters i bilens farge: Baslek, den ble en del morsommere å kjøre med sommerdekk på, men noe sporing er det jo (jeg kjipa meg og kjøpte nankangdekk). Gummien fikk bli på dekka i denne omgang. I et svakt øyeblikk på lørdagskvelden endte jeg opp med å bestille H&R coilovers til den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Skilte seg rimelig bra ut blant resten av familieracerne på sandsli denne ja, så du har nok nådd målet Liker egentlig e91 mere og mere, synest dem har fått til linjene en god del bedre enn på e90. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Takker. Du er det andre bimmersmedlemmet som har spotta bilen på Sandsli. Sånn er det å komme til storbyen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Får vel holde utkikk når jeg er oppe hos damen da, Sandslimarka Er det borte med anleggsarbeidet du er nå eller på Sandslihaugen med det opplæringsenteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Får vel holde utkikk når jeg er oppe hos damen da, Sandslimarka Er det borte med anleggsarbeidet du er nå eller på Sandslihaugen med det opplæringsenteret? Er på Statoilkontoret på Sandslihaugen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Takker. Du er det andre bimmersmedlemmet som har spotta bilen på Sandsli. Sånn er det å komme til storbyen. hehe, vi var nok like mye på tur til storbyen selv. Var på samme kurset som Erlend skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Pen bil Tøft, Sandsli er ganske nærme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå