Yngvejos Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Bruker ncs expert til koding og winkfp til oppdateringer. Slik ble kodingen av bremselys: http://www.youtube.com/watch?v=dD24Laob ... ture=g-upl Og en liten lydsjekk i samme slengen. http://www.youtube.com/watch?v=Tb0NZstQO3g Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 blinke tåkelyså o? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Jepp. Tåkelysene blir brukt som ekstra bremselys ved hard nedbremsing som standard også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Tror jeg så denne bilen idag, iallfall en senka grå e91 med gule tåkelys mellom Vea og Åkra. Begynner i få sansen for gule tåkelys faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Tror jeg så denne bilen idag, iallfall en senka grå e91 med gule tåkelys mellom Vea og Åkra. Begynner i få sansen for gule tåkelys faktisk. Det var nok meg du så, er hos dama om dagen så jeg vimser litt rundt på øya. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Da har jeg gjort noe jeg hadde sagt at jeg aldri skulle gjøre. Bestilt sorte performance nyrer. Jeg er ikke noen fan av sorte nyrer i utgangspunktet, men jeg synes nyrene på E9x pre-lci ødelegger hele fronten med den blanke "barten" på panseret. Valgte å kjøpe dem i blank svart for at de ikke skal forsvinne helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Blir bra. Hvor kjøpte du og hva betalte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 Kjøpte de på http://www.racing24.de/ . Kosta rundt 500kr med frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Bytta til sorte nyrer idag. Er ikke sikker på om jeg likte det. Vurderer å montere chromnyrene igjen og beholde "barten"svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Det kan jo være en tøff detalj? prøv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Da har jeg prøvd. Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre nå, blanke nyrer, sorte nyrer eller kombinasjon av sorte og blanke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Tror det blir penest med svarte, prøv å klarlakke de? edit: så du hadde kjøpt blanke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Sorte. En blanding slik som på siste bildet ser rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Har du kjøpt strømforsyningen, eller er det noe du har "funnet"? Isåfall, hvor er den kjøpt? Ang. nyrene så synes jeg ikke det så så vellykket ut når de var blandet, så ville hatt enten krom eller sorte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Har du kjøpt strømforsyningen, eller er det noe du har "funnet"? Isåfall, hvor er den kjøpt?Ang. nyrene så synes jeg ikke det så så vellykket ut når de var blandet, så ville hatt enten krom eller sorte. Kjøpte strømforsyningen her: http://www.norworld.no/power-supply-skp ... -3130.html Synes blandede nyrer så dumt ut selv, blir nok å kjøre med sorte en stund til før jeg bestemmer meg for å beholde dem eller bytte til blanke nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå