Cbrooen Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Slenger ut noen bilder fra luftingen av bilen jeg Christian Ble bra, endelig noen fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 deilig bil og mc du har perfekte samlingen Takk for det, fin E39 du har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Ble brukt bortimot 9 timer på detaljert full shine av fagmann på bilen i dag, så bilen ble som ny for å si det sånn! Nå blir det snart treff på Vallahovin og Ekebergmarkedet 5 mai. Bilde fra etter shine, flere på side 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Enste denne bilen trengte egentlig det. Alpinaen og sykkelen er matchene farger tilogmed Gleder meg til neste helg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Sinnsykt flott Alpina! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 DU! EN ting må du ha helt klart for deg! Når du er innom Halden med den bilen der, så må du si ifra, for den der skulle jeg gjerne ha sikla litt på Hvilket forbindelse var du her i byen? Du holder vel ikke til her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 var vel i forbindelse med at han hadde prøveskilter, og ikke kjørte over grensa =) Tror det var sånn det var ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Skal vi bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 DU! EN ting må du ha helt klart for deg! Når du er innom Halden med den bilen der, så må du si ifra, for den der skulle jeg gjerne ha sikla litt på Hvilket forbindelse var du her i byen? Du holder vel ikke til her? Var en liten tur skjærtorsdag, bilen blir å se på Bmwccn sitt treff på vallahovin i Oslo 5mai bare å ta turen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Sinnsykt flott Alpina! Takk for det. Du har en bil jeg skal ha i løpet av årene! Z4coupe er tøffe og ikke ofte man ser en akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Skal vi bytte? Hehe spørs på hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 nå får du oppdatere bil-lista di nå! ryktene sier at bilparken din har fått et nytt medlem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Hehe ja kommer mere info etterhvert, ble en Alpina til. Den er vistnok også den første og eneste i Norge som jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 bitch! men gleder meg til mer bilder og info enn det som var på fb iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Få ut bilder;p man ser jo like mye av Sigurd som av bilen på fb. Mer av bilen . Mindre Sigurd ikke det at Sigurd ikke er grom altså<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå