Gå til innhold

Sonora metallic 1 Serie E87 2006 Mye utstyr++ Luftes for eventuelt salg!


 Share

Anbefalte innlegg

Takk! :D Så gøy at dere likte oppgraderingen så godt!

Ble veldig kult sammen med den fargen! Gjorde seg virkelig med M-Sport fangere, må nok være den desidert beste oppgraderingen til nå! :)

Liker at dere synes fargen er så fint, artig med en sjelden farge! :D

 

 

Har litt lyst til å lakke diffusoren matt/blank svart, hva tror dere om det? eller er den best slik som den er? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig nice! Grattis! :D Siden du er så på hugget med modding så ville jeg fullført "darkline-temaet" med mørke sideblinklys og sorte speilkåper. I tillegg ville jeg Photoshop'et inn sort farge i forsenkningene rundt grøftelysa for å sjekke ut hvordan dét vil se ut. Lurer på om det vil få fanger'n til å se mer ut som coupé/cabrio M, eller også som Performance-fanger'n. Ikke helt OEM-modding, men ikke så langt unna. En slik mod kan jo gjøres med folie.

 

Ja det har jeg tenkt på mange ganger men aldri blitt noe av! :) Kommer nok til å kjøpe mørke led sideblinklys og driver å vurderer om jeg skal ha svarte speilkåper eller slik som de er! :)

Det skal jeg prøve å photoshoppe og se hvordan blir :D coupé M fangeren er veldig kul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting!

Jeg har jo egentlig ikke m-sport på min bil så jeg har jo bare satt det på etterpå, og det jeg lurer på er at når jeg åpner lokket til å feste tauekroken bak på m-sport fangeren så finner jeg ikke hullet til å skru inn tauekroken der?? 

Kan ikke huske å ha sjekka hullet på den vanlige originale fangeren, men tror det var feste til tauekrok i hullet på den! Nå er det bare tomt på innsiden.

Sitter hullene til tauekroken på forskjellige steder på vanlig og m-sport fanger? Kan det ha noe å si med at jeg har tilhengerfeste? 

Jeg har ikke original montert tilhengerfeste men ettermontert, så kanskje det ikke er noe hull i den?

Tror diffusor i svart blank kan være tøft, har vurdert det på min da det står i stil til høyglans sort nyrer og shadowline. Det beste hadde jo vært sort tak i tillegg, men tror kanskje ikke det er en vinner på din...

Ja tror det kunne vært kult jeg også!Jeg har verken blanke nyrer eller shadowline, men tror allikevel at det hadde blitt kult! :) nei sort tak tror jeg ikke hadde sett så bra ut på min1

 

Jeg stemmer også fort sort blank. Har selv kjøpt sort blank folie til min for å teste ut, men har ikke kommet så langt enda. :)

Hvor kjøpte du det? :D har prøvd lenge å leita etter svart blank plastidip men klarer ikke finne, men blank svart folie hadde vært genialt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger du eller er det noen som følger spora dine?

Ble uanset meget bra med M-Sport fangere på bilen din, flott farge.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44925997

Oi!! :o

Har faktisk planer om å selge kanskje, men det der var ikke meg nei! Det må jeg si, har aldri sett den fargen med M-Sport, men da er jeg ikke alene allikevel da!

Bra du syntes det ble bra! :)

Leste faktisk en BMW prisliste på 2007 modell BMW 1 serie fra den var ny, og da fikk du faktisk ikke M-Sport pakken i kombinasjon med den fargen! :)

 

Jeg kjøpte på eBay, link.

Takk!! Tror jeg skal prøve det :D

 

Vet ikke hvordan kvaliteten er på det awt linker til, men kjøp vertfall av god kvalitet. Har hatt billig folie før og det tåler ingenting.

Takk for tips! Kjøpte noe carbon folie en gang, og det fungerte bra men skjønner hva du mener, fort gjort å ødelegge det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fint med fangerne ja :smile: Liker også fargen godt! Men er baklyktene veldig matte? Syns de ser så blass ut på bildene og får det til å se litt "rånete" ut? Kanskje et lag med klarlakk kan løfte de litt? :)

 

Takk! :D

Ja de er desverre litt matte! Grunnen er at de egentlig er vanlig LCI LED lykter og jeg ønsket blackline look, så jeg spraysotet de og derfor har de blitt sånn :)

Polering hjalp litt men er fortsatt litt matte, men vet ike hva jeg kan gjøre for å få de bedre :P

 

Vil klarlakk utenpå sotinga funka tror du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...