Ostnes Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Noen bilder av nybilen min. Har leita etter en slik i over et halvt år, og da denne dukket opp var det bare å slå til. Hadde ikke sett bilder av bilen, kun blitt fortalt litt om at den var full av utstyr, så var noe spent og nervøs når jeg endelig fikk hente den. Har aldri før blitt så positivt overrasket, bilen står til alle forventninger. Den er forøvrig sein 2007 modell, og har gått 80.000km hos en ansatt hos Bmw i nærheten av Munchen. Har ikke planer om noen større påkostninger, annen enn: Sort performance-grill. Solfilm på siderutene fremme. 20" Sommerfelger. En eller annen form for Iphonetilkobling. Og kanskje Hartge-chip og enderør. Ellers holder jeg meg til vasking og elsking. Utstyrsliste: Vehicle information Type Value VIN WBANX51070CT62898 Type code NX51 Type 525D UL (EUR) E series E60 (MUE) Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M57/T2 Displacement 3.00 Power 145 Drive HECK Transmission AUT Colour ALPINWEISS 3 (300) Upholstery LEDER NASCA SCHWARZ (U6SW) Prod.date 2007-08-27 Options Code Description (EPC) Description (interface) S1CBA CO2 CONTENT CO2 equipment S205A AUTOMATIC TRANSMISSION Automatic transmission S217A ACTIVE STEERING Active steering S261A SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS Side airbags for rear passengers S2NNA M LA WHEELS DOUBLESP. 172 M/MIX.TY. BMW alloy wheel, M double spoke 172 S300A EMERGENCY WHEEL Emergency spare wheel S302A ALARM SYSTEM Alarm system S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Deleted, model lettering S322A COMFORT ACCESS SYSTEM Comfort access P337A M SPORTS PACKAGE M Sports package S403A GLAS ROOF, ELECTRIC Glass roof, electrical S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW Sun-blind, rear S423A FLOOR MATS, VELOUR Floor mats velours S428A WARNING TRIANGLE Warning triangle and first aid kit S430A INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Interior/outside mirror with auto dip S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Interior mirror with automatic-dip S442A CUPHOLDER Drink holder S453A ACTIVE SEAT VENTILATION, FRONT Climatised front seats S456A COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE Comfort seat with memory S465A THROUGH-LOAD SYSTEM Through-loading system S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Seat heating driver/passenger S4ATA INT.TR.FINI. BLACK HIGH-GLOSS Interior trim finishers black high-gloss S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Headlight cleaning system S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A XENON LIGHT Xenon Light S524A ADAPTIVE HEADLIGHTS Adaptive Headlights S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Automatic air conditioning S563A LIGHTS PACKAGE Light package S5ACA AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL High-beam assistant S5DFA ACTIVE CRUISE CTRL+STOP&GO FUNCT. Active cruise control+stop&go function S601A TV FUNCTION TV function S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional S610A HEAD UP DISPLAY Head-up display S612A BMW ASSIST BMW Assist S616A BMW ONLINE BMW Online S620A VOICE INPUT SYSTEM Voice control S633A PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. Preparation, mobile phone, Business S672A CD CHANGER BMW FOR 6 CDS CD changer for 6 CDs S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM HiFi speaker system S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TELESERVICES BMW TeleServices S704A M SPORT SUSPENSION M Sports suspension S710A M LEATHER STEERING WHEEL M leather steering wheel S715A M AERODYNAMICS PACKAGE M Aerodynamics package S760A INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME High gloss shadow line S761A INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING Individual sunshade glazing S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Headlining anthracite P7A4A ADVANTAGE PACK.I.C.W.INNOVATIONPACK. Advantage package + innovation package L801A GERMANY VERSION NATIONAL VERSION GERMANY S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Dealer List Europe S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Operating instructions German S8S8A COUNTRY SPEC.NAVI CONTROL (ACC) Country-specific navigation control S8SAA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION Navigation access request,country-spec. S8SPA COP CONTROL Control unit COP S936A REQUEST BMW MOBILE PHONE ON DELIVERY BMW Handy b. Ausliefer. anfordern S964A REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY Navi DVD to be requested at shipping S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Kilometre speedo S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Language version German Flere bilder: Nå gjenstår det bare å få registrert den. Var på Bt i Ålesund dagen etter jeg henta bilen men de kunne ikke finne vektplata hvor akselvekter osv. står, så måtte bestille ny hos Bmw, og smøre meg med tålmodighet. Den kommer vel til uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Blir vel ikke lenge før jeg ser denne i virkeligheten og det gleder jeg meg til, fordi det så ut som en veldig fin bil Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Så veldig pen ut. e60 gjør seg virkelig i hvit. Hvilke felger er planen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Gratulerer! Denne så veldig veldig bra ut. Kan tenke meg at blodpumpa slo villt når du fikk se den første gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 NYDELIG bil! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Gratulerer med knallfin bil! Kledde fargen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Flott bil, og jeg må si at e60 ser overraskende flott ut i hvitt Og etter det lille jeg har kjørt e60 (for snart 3 år siden) så mener jeg å huske at det var veldig gode biler også! Hvilke felger er det du tenker på som sommerfelger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Rett og slett vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Meget fin bil ja og farge Fin liste og. Senk er ett must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Hyggelig at dere liker bilen Har tenkt litt på denne felgpakken, GS hypertrack 245/285 20". Men er jo åpen for innspill, det er lenge til sommer enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Nydelig bil!!! Og de felgene kommer til å være perfekt på bilen. Bestilte de der selv til 1 serien min i forrige uke. Så tommel opp fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 kul bil, og planene virker også veldig riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Hyggelig at dere liker bilen Har tenkt litt på denne felgpakken, GS hypertrack 245/285 20". Men er jo åpen for innspill, det er lenge til sommer enda.. Ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Fikk performance-grillen i dag! Et jævelskap å fjerne den gamle.. Det gjor seg iallefall. To kjappe mobilbilder: Fortsatt prøveskilt. Drar på jobb i morgen og regner med den er registrert når jeg kommer hjem om 14 dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Pen bil, gratulere med handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå