Gå til innhold

Tommy sin 1997 M3 3.2

Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

Lekker m3 du har. Liker også disse røde terningene dine =)

Kan jeg spør hvor du kjøpte grå blinklys, passet meget godt overens med hovedlykta.

Ebay. Prøvde å bestille hos schmiedmann, men større somleplass skal du lete lenge etter, så jeg avbestilte de der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen M3 Tommy! Liker hva du gjør med den også :) Hva er planene videre framover på den, utenom å gnikke ferdig på den i garasjen? :)

Venter på noen småting, som gule lykteglass (originale bosch) tårnstag foran, div gummilister som er morkne og skal byttes ut, noen bedre bremseklosser, og stålomspunnede bremseslanger. Ellers er planen å BRUKE den, både til utstilling, banekjøring (har allerede booket hotel ved Nürburgring i august). Så til vinteren blir det å plukke den ned under, og få lakket og shinet den opp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo skilta her oppe den(Stord) :P Fin bil ;)

Jupp, er 3. bilen jeg regger med TL skilt (som er initialene mine)

Og andre røde du regga med TL er nå for salg på finn.no ;-) Kjøpe den tilbake? :-P

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34475378

Så det her om dagen. 20000.- mere en hva jeg solgte den for. Lekker tralle, men for fin til å brukes på bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vakker bil du har fått deg, og alle modifikasjonene du gjør er også spot on for min del. :)

Satser på at jeg treffer på denne på et eller annet treff i løpet av sommeren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...