bmw-E30 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Er jo skilta her oppe den(Stord) Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Lekker M3, e36 ser fremdeles forbausende fresh ut, til å være en over 20 år gammel design, imponerende! Og forøvrig, modsene er helt rett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Nydelig dette Tommy Kommer det en s&s på dcn senere ? Ja, regner med å ha en ca 200 bilder når den er klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Lekker m3 du har. Liker også disse røde terningene dine =)Kan jeg spør hvor du kjøpte grå blinklys, passet meget godt overens med hovedlykta. Ebay. Prøvde å bestille hos schmiedmann, men større somleplass skal du lete lenge etter, så jeg avbestilte de der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Er jo skilta her oppe den(Stord) Fin bil Jupp, er 3. bilen jeg regger med TL skilt (som er initialene mine) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Utrolig pen M3 Tommy! Liker hva du gjør med den også Hva er planene videre framover på den, utenom å gnikke ferdig på den i garasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Utrolig pen M3 Tommy! Liker hva du gjør med den også Hva er planene videre framover på den, utenom å gnikke ferdig på den i garasjen? Venter på noen småting, som gule lykteglass (originale bosch) tårnstag foran, div gummilister som er morkne og skal byttes ut, noen bedre bremseklosser, og stålomspunnede bremseslanger. Ellers er planen å BRUKE den, både til utstilling, banekjøring (har allerede booket hotel ved Nürburgring i august). Så til vinteren blir det å plukke den ned under, og få lakket og shinet den opp der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Er jo skilta her oppe den(Stord) Fin bil Jupp, er 3. bilen jeg regger med TL skilt (som er initialene mine) Og andre røde du regga med TL er nå for salg på finn.no Kjøpe den tilbake? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34475378 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Er jo skilta her oppe den(Stord) Fin bil Jupp, er 3. bilen jeg regger med TL skilt (som er initialene mine) Og andre røde du regga med TL er nå for salg på finn.no Kjøpe den tilbake? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34475378 Så det her om dagen. 20000.- mere en hva jeg solgte den for. Lekker tralle, men for fin til å brukes på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Da er bilen klar for våren (mangler et par små lister som skal byttes, + de gule lyktene, men dette kommer rett over helga.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Strøkent! Bærer Swissvax "banneren" med stolthet denna nå Well done! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Veldig vakker bil du har fått deg, og alle modifikasjonene du gjør er også spot on for min del. Satser på at jeg treffer på denne på et eller annet treff i løpet av sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Å for de som er interisert, så kan dere lese hele dokumentasjonen på bilpleien her http://www.detailersclub.no/forum/topic ... ed-by-tsc/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Ganske så mye penere enn når den stod i Elverum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå