Shattered Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 (endret) Ville ikke poste hele navnet hans, men det finnes vel ikke en riktig ting med den bilen der, såvidt jeg kan se... Ligger på Facebook Har sett den tidligere, er visst autolat bygget om til manuell, i følge han selv. Endret Mai 30, 2015 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 20" på e30 måtte teste på banebilen hehe blir nok ikke noe av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 fail1.jpg Ville ikke poste hele navnet hans, men det finnes vel ikke en riktig ting med den bilen der, såvidt jeg kan se... Ligger på Facebook Har sett den tidligere, er visst autolat bygget om til manuell, i følge han selv. Synes den var kul jeg! En annen farge så ville den vært enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Litt feil bakfanger, men Dinan er vel sjeldent nå til dags?Jepp er supercharger på den å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Synes den var kul jeg! En annen farge så ville den vært enda bedre. Mener du på husveggen................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 fail1.jpg Ville ikke poste hele navnet hans, men det finnes vel ikke en riktig ting med den bilen der, såvidt jeg kan se... Ligger på Facebook Har sett den tidligere, er visst autolat bygget om til manuell, i følge han selv. Ser mange riktige ting jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 ser ut som en replica av den som var med i ene løpet fra fast 4.Ville spart meg for m5 skjermene og eksosen, men ser sånn tålelig gjennomført ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Synes fargen var grusom, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Fargen var stygg, men bilen hadde vært kult i for eks svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Den orange er nok en kopi av 540'n i fast and furious 4 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 altså....wtf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 E klasse betyr extended Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Gammel likbil eller? Æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Så ut som en pixelfeil... Men nei, det er ikke en gammel likbil dessverre...hva dette er er det få som vet... Dette er en bårebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMaa Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Så denne på Svinesund, tror den går i Halden/Sarp. Ikke noe pent syn. (Min mening) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå