Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Leste første avsnittet, så kom tankene----> never ever

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41586088

Det der provoserer meg litt, her har idioten tatt en flott 540I Indevidual med kult regnummer (norsk solgt til og med) og ødelagt den slik :evil: Også på toppen av det hele så skal den gå bedre, høres bedre ut og bruke mindre bensin enn en M5....yeah right #-o[-X Han her har nok aldri vært i nærheten av en M5 virker det som, da hadde han holdt bra kjeft i så fall.

Er noe med enkelte når de får en E39 med V8er, tror med en gang de kjører M5 og råe greier. Det er bare det at avstanden fra en E39 med åtter opp til en M5 er så jævlig stor, og det er ikke en gang i nærheten uansett å mye M emblemer, eksos og jall de hiver på [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den hvite 540'n var helt ok bil jeg. Eneste feilen var vel noe av infoen fra selger. Men. Han vet sikkert ikke bedre. Han trenger ikke å være en idiot selv om han kanskje er litt feil informert.

Kan jo også hende den kjører fra en M5. Den har jo kompressor og 17 hk mer enn E39 M5. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo også hende den kjører fra en M5. Den har jo kompressor og 17 hk mer enn E39 M5. :)

Jeg husker det var en reportasje i bladet Drive eller hva det var, når ess begynte å montere disse kompressorsatsene på førsten av 2000-tallet. Tror jeg har bladet hjemme også.

Der viste det seg at den var marginalt raskere enn nettopp M5. Selv med steptronic, som man ikke kan få M'en med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...