awt Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Hydraulisk sylinder, hydraulikkpumpe, en liten modul, noen meter ledning, endel småting og en god dose tålmodighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Vurderer å sette i orginal gps i e38. Jeg kan få tak i komplett ledningsnett til det, men hva mer trenger jeg en skjermenheten, ledningsnett og gps antenne? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Skjerm, radiomodul, navigasjonsmodul, GPS og ledningsnett trenger du. I tillegg til litt smådeler for å feste det og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Hvor sitter navimodulen montert da? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 I bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Takk for info. Er det en av disse? Bildet er opp ned btw. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Jeg klarer ikke helt å se hva det der er, muligens en forsterker? Navigasjonscomputeren har uansett CD/DVD-slot og er sort foran, så den er lett å kjenne igjen. Radiomodulen sitter også baki der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Aha. Nesten enklere å kjøpe dynavin da. Men liker ikke designet.. Passer ikke i e38.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Jeg har nylig ettermontert 319 Integrert garasjeportåpner. I min bil, med alarm og automatisk avblendbare innv.- og utvendige speil var dette plug and play. Et dårlig mobilbilde vedlagt. RS4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Ettermontert M3-interiør. Plug and play da jeg hadde varme og el. justering fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Ettermontert på E46en:M3 interiør med elektriske seter (hadde ikke el fra før, delte sikringsboksen og la opp alt nytt, slik det skulle være orignalt) Dynavin navigasjon. ISOFIX barnesete festing Harman Kardon anlegg med sub og og alt. Ettermontert M-sport ratt med rund airbag. Skal legge ut bilder når jeg kommer hjem For du forklare dette litt nærmere? Hørtes jo synnsykt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 awt! Hva slags leser/skriver bruker du for å progge hjernen på bimmern ? Software etc ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Morsom lesing Må følge med videre her. Har selv montert nye baklykter (blackline lci). Ny girkule i sort pianolakk ligger på posten og eksos til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 awt! Hva slags leser/skriver bruker du for å progge hjernen på bimmern ? Software etc ? En smuuuuuule sen. Jeg bruker en vanlig laptop med kabel fra one-stop-electronics (eller noe slik) og programmet NCSExpert. Kimeyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjohn Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Automatisk bakluke. [ ](trykk på bildet) mye jobb for å få dette til eller ? my deler man trenger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå