lagunilla Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Yepp, plug n play. Jeg bytta min pga 2 blinking ved lås av bilen, og US-Lys. Hva mer kunne du tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Vel, akkuratt nå så har jo jeg ingenting... så Us lys og blinking ved lås er absolutt en oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 - ACC (Active cruise control) fra 750 I needz info! Hva kostet det og hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Fikk tak i en 750 delebil fra Polen. Trenger følgende: - Cruise control modul - bryter til ratt med nytt slepering og ledningsnett bak MFL - Instrument - brakett og og sensor - Radarmodul(tror jeg den heter), denne la jeg i den lille lomma på venstre side for rattet, og en sensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Jeg har CC fra før, men modulen må vel byttes uansett. Man får vel ikke knapp for ACC på M-sport ratt? Jeg har lampen for ACC i mitt speedometer (to biler som ser ut til og kjøre i kø) Kan kode for ACC i IKE også. Ser ut som det vil koste en del, så blir nok ikke aktuelt for min del, bruker ikke CC så mye uansett. Men en artig funksjon, finst nok ikke mange E39 med denne ettermontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Ja, har også cc selv, men det er en ekstra inngang som ikke jeg hadde. Knapp for m-ratt finnes ikke. Bruker både cruise og radio brytere, men måtte lodde om der. Stemmer som du sier, det er gul lampe av 2 biler etter hverandre, kan også kodes om, men jeg bytta fordi du kan justere fart der den lyser hvor fort du skal kjøre hvis bilen bryter grensen, om du vil stoppe eller kjøre etter. Litt vanskelig å forklare, men kan prøve å ta opp en liten demostrasjon etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Ja det hadde vært artig og sett. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=vO5AdLOXeWs&list=PL715E16C4672EAA50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Drar denne opp igjen. Har et problem med ACC en jeg snakka om sist her. Når jeg nærmer meg en bil så kommer acc lampa mens cc er på, men viser ikke lenger bilde på instrumentet, det gjorde den før. Blir bare sort skjerm. Ikke mange her med acc, men noen som kan ha noe idéer på hva det kan være? instrumentet funker ellers helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Hva må til å få til automatisk knapp start på min bil? Hadde og lyst på comfort access til bilen min og, men det er for dyrt og mye arbeid. Så bare den trykk start knappen, det vil hjelpe litt. Så hva må til og ca pris? Bytte enhet og kode. Men hvor kjøper man den? På ebay? Hva heter den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moberg267 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Bmw E90 2006 modEttermontert:-Sportstoler i skinn-M sport ratt-M sport frontfanger bakfanger og alt tilhørighet-Cruisecontroll-CIC navigasjon fra CCC-LCI baklykter og bakluke-LCI Ac modul-Lysmodul 3-Combox (stream musikk fra tlf-Ettermontert strakt rør og fjernet DPF-Ettermontert HiEnd llydanlegg, helt suveren lyd!!!!!og masse annet....neste som gjennstår er å ettermontere elektrisk ratt framfor servo.. Åssen fikk du hvitt lys i instrumentet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Noen som har peiling på om eg kan få padle shitfest på min E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Åssen fikk du hvitt lys i instrumentet? Er vell bare å bytte pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Sjøbuse har ordnet med paddle shift på sin e38. Se på hans tråd. Azeton reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå